Gå til innhold

Erfaringer med automatisk kattedo


Anbefalte innlegg

  • 8 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Muligens et noe sent svar og om mulig har du allerede kjøpt (med tanke på at dette ble skrevet i april). Jeg gikk for innkjøp av PuraX sin automatiske kattedo i november og har ikke angret et sekund! Av natur og skremmende videoer på nett fra katter som har satt seg fast i amerikanske selvrensende (gjerne eldre) doer har jeg ikke turt å tenke tanken en gang. Helt til ei venninne av meg overbeviste meg. Det tok litt tid før jeg fikk overtalt kattene at doen ikke kom til å spise dem, nå er det den doen som blir brukt mest av de totalt to doene jeg har. 

+ Den stopper selvrensingen hvis katten er i nærheten. Veier katten din. Den lukter absolutt ikke noe (da det følger med deodorant/parfyme). Den er lett å gjøre ren og fylle på ny sand. Gir beskjed når avfallsdunk (i egen app) er full og når deo er tom.

- Den er ufatterlig dyr, men verd pengene om man klarer å spare. Den bråker noe. Registrerer ikke kattene via mikrochip og får derfor ikke opp navn på katten som er i do men man må ha kontroll på hvem som veier hva. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...