Gå til innhold

Mp3spiller


Trio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke hatt noen problemer med den nei.....strålende fornøyd.... :thumbs:

Pluss for at den er liten å lett....liker ikke de store ipod....

Den kan kun lades med usb kabel....litt negativt....

men som et pluss tar det bare 45 min å full lade den...da holder den i 16-18 timer

 

 

Men den mp3 spilleren du nevner...den kan kun brukes til å spille av mp3 musikk....

Den kan du ikke Fks: høre på radio, ta opptak av radio, ta opptak med innebygd mikrofon å heller ikke bruke den til flyttbar disk...

Lenke til kommentar

Det er noe problem å lodde seg en kabel som leverer 12V til lading på de riktige pinnene om det er det du har lyst på. Nå i farten husker jeg ikke hvor pluss og minus ligger, men det skal ikke mer en litt googling til så finner du ut av det og kan kjøpe en billig USB kontakt på Clas Ohlson eller noe.

Lenke til kommentar
hadde ikke tenkt å kjøpe der da.. så liksom bare på litt info.. takk for linkene

jeg kan på det sterkeste anbefale en iriver ifp180 hvis du tenker på en flashbasert 128 mb, men jeg tror den er gått ut av produksjon nå. akkurat den samme som ifp 390, bare annet design og ikke line-in. hvis du noe sted skulle finne ifp180 skulle den ligge på en pris rundt 16-1700 tror jeg. har hatt den i snart et år, og funksjoner som 21 timer batteri på et aa, genialt navigeringssystem, 4 linjers display (noe rundt der) og radio gleder meg gang på gang. irivere kan være litt dyrere enn andre spillere, men mellomlegget er så absolutt verdt det!

 

OT:

bare det å bruke myspaceworld som et sjekkested for produkter er bannlyst i simenland, hold deg heller til komplett.no eller noe. bare å gå inn i en spaceworld butikk gir meg grøsninger, og jeg passer på å klage på priser og produktutvalg høyest mulig da jeg en sjelden gang blir med noen inn dit.

Lenke til kommentar

Apple Ipod 2.0 10GB for ever. Fett desig. God nok lyd. Lett og liten og tynn (liten nok... Super god kvalitet på varen, og en god baterilevetid. Kommer med Apple kvalitet (super god) Koster bare 3000... BARE! tenker sikkert noen, men det er ikke mange andre som kan stille opp mot denne spillenren til enså atraktiv pris og desig! :thumbs:

Lenke til kommentar
Apple Ipod 2.0 10GB for ever. Fett desig. God nok lyd. Lett og liten og tynn (liten nok... Super god kvalitet på varen, og en god baterilevetid. Kommer med Apple kvalitet (super god) Koster bare 3000... BARE! tenker sikkert noen, men det er ikke mange andre som kan stille opp mot denne spillenren til enså atraktiv pris og desig! :thumbs:
Hei! tenkte å skaffe meg en mp3spiller, men den må vere rimelig billig. så litt på den pocki mp3 128 mb på spaceworld til 1298,-

 

har ikke så mye peiling på mp3 spillere så takk for hjelp!

han ville ha en billig spiller.

Lenke til kommentar
Apple Ipod 2.0 10GB for ever. Fett desig. God nok lyd. Lett og liten og tynn (liten nok... Super god kvalitet på varen, og en god baterilevetid. Kommer med Apple kvalitet (super god) Koster bare 3000... BARE! tenker sikkert noen, men det er ikke mange andre som kan stille opp mot denne spillenren til enså atraktiv pris og desig! :thumbs:
Hei! tenkte å skaffe meg en mp3spiller, men den må vere rimelig billig. så litt på den pocki mp3 128 mb på spaceworld til 1298,-

 

har ikke så mye peiling på mp3 spillere så takk for hjelp!

han ville ha en billig spiller.

skulle akkurat til å si det... :thumbup:

Lenke til kommentar
Apple Ipod 2.0 10GB for ever. Fett desig. God nok lyd. Lett og liten og tynn (liten nok... Super god kvalitet på varen, og en god baterilevetid. Kommer med Apple kvalitet (super god) Koster bare 3000... BARE! tenker sikkert noen, men det er ikke mange andre som kan stille opp mot denne spillenren til enså atraktiv pris og desig! :thumbs:
Hei! tenkte å skaffe meg en mp3spiller, men den må vere rimelig billig. så litt på den pocki mp3 128 mb på spaceworld til 1298,-

 

har ikke så mye peiling på mp3 spillere så takk for hjelp!

han ville ha en billig spiller.

skulle akkurat til å si det... :thumbup:

Mange misbruker ordene "billig" og "dyr". Jeg vil si at en iPod til 2999 (10GB) er en billig spiller, fordi du får mye for pengene. En ting kan koste mye selv om den er billig. Samtidig kan en ting som koster lite være dyr, fordi man får lite for pengene.. Så han burde heller ha skrevet at han ønsket en mp3-spiller som ikke kostet så mye..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...