hereng Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Har flere disker i pc`n min, og dette har skjedd med alle sammen idag. Når man sletter data på diskene så blir det ikke frigjort noe plass på diskene, men dataene forsvinner. Noen som veit hva dette kan være?? Takker for alle svar!
lahaso Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 For det første kunne du kanskje vært litt mer spesifikk i topicen på innlegget ditt? Har du norton utilities på maskina di? Vet at der er en slags form for papirkurv-funksjon som du må inn å tømme når du sletter filer...
aschj Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 (endret) Dette høres ut som Norton Protected Recycle Bin, ja. Slett alle filer i ?:\recycler\nprotect (Begge foldere er skjult). Endret 5. januar 2004 av aschj
hereng Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Skrevet 5. januar 2004 Det funka ikke. Nå har jeg formatert pc`n og det er ikke kommet mer ledig plass enda? Noen som har noen andre forslag?
aschj Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Om du har formatert og ikke fått frigjort plassen må det være noe merkelig som foregår. Det eneste lignende jeg har hørt om var en kjenning som hadde et Epox hovedkort som 'spiste' harddisker. HDene ble gradvis mindre, og det lot seg ikke rette på om han skifta HK (selv om krympinga stoppa). Interessant.
Ulvestad Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Du greier ikkje å formatere norton protected files. Høgre klikk på søppelbøtta. Properties. Fjern haken for enable protection på alle drives. Deretter på empty protected files. Purge all. Så har du plasse din vil eg tru. Beklager min norsk/engelsk. Kjører engelsk os her.
Anbefalte innlegg