Gå til innhold

vurderer et ATI 9600xt kort alikevell

div_

Anbefalte innlegg

Skrevet

Maser om kort men tror jeg går for et i 1400-1500klassen alikevell

Er dette bra for spilling ect?

GeCube GC-R96XT-C3 - skjermkort - RADEON 9600 XT - 128 MB

1345kr + 93kr i frakt

så det på www.itbutikken.dk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gecube,sapphire ect ..er det noe forskjell på hvilket merke som lager 9600xt kort

mener..brikkesett er det samme på alle, men hva med resten av kortet?

Skrevet (endret)

RADEON Kortene er bra... har et 9600pro som jeg er veldig fornøyd med, men jeg skal ha meg et 9800XT. Jeg går for ATI. Alt er stort sett det samme på kortene, bortsett fra at det er forskjellige utgivere. Sjekk priser rundt på nettet før du bestiller. Kan variere i prisforskjell fra butikk til butikk. www.komplett.no har fra Sapphire og psdata.no fra ATI. Valget er ditt.

Endret av Leffy
Skrevet
gecube,sapphire ect ..er det noe forskjell på hvilket merke som lager 9600xt kort

mener..brikkesett er det samme på alle, men hva med resten av kortet?

Nei i grunn ikke. Forskjellene er som regel minimale. Noen kort kan ha bedre kjøling og da kan klokkes høyere hvis det er et tema.. Ellers kan det være at noen kort har større bundle, altså at det følger med mer i pakka. Det er som regel noen spill osv.

Men er du kunn ute etter kortet og ikke alt "stæsjet" du får med er det helt greit å kjøpe det billigste 9600xt kortet, du kommer ikke til å angre

Skrevet (endret)

1 ting til, dette half-life2 "ticketen, gjelder dette 9600xt også??

har forresten kjøpt samme HK som deg, samme ram bare 1gig,2500+ cpu..

Da er jeg garantert at det er kompatibelt:-)) -Gullaksen

Endret av div_
Skrevet

Ja. Den HL2 ticketen følger med alle Xt kort..

Det er du vettu ;) Og du kommer garantert ikke til å angre heller, det gjør ihvertfall ikke jeg.. Åssen ram har du kjøpt ?

Gullaksen :devil:

Skrevet

Det er du vettu ;) Og du kommer garantert ikke til å angre heller, det gjør ihvertfall ikke jeg.. Åssen ram har du kjøpt ?

Gullaksen  :devil:

OBS!

Fra og med 1. januar bundler ikke GeCube HL2 lenger med sine kort. :(

Sjekk GeCube sine sider: GeCube

Skrevet (endret)

Gullaksen  :devil:

Ikke med HL2

NB !!! This model is not bundled with the Half-Life 2 Coupon.

Står det på Sapphire sin 9600xt atlantis lite-retail versjon..kjøp full-retail så får du med hl2 :)

Endret av Morph3us
Skrevet (endret)

ikke half-life:-( men det står ikke at den ikke har det heller, uansett har satt gecube kortet på bestilling nå......

gjorde visst det:-((

vel,vel får nok kjøpe det da.."har" i nærheten en butikk som er rimelig på nye spill når de kommer....blir vel 399eller 450kr tror jeg......

Endret av div_
  • 2 uker senere...
Skrevet

Har selv et GeCube kort, er ikke så fornøyd da dette er veldig ustabilt.

Mulig jeg fikk en av de versjonene som har minne problemer.

HL2 følger ikke med da GeCube ikke rakk og ha den i bundlen før de sendte dem ut, men de blir ettersendt ifølge Multicom.

Skrevet (endret)

driver å prater litt om dette med HL2 lappen etc. her på forumet. Jeg har også et GECube kort og jeg får artifacts(tror det er det det heter, hvite striper som ser ut som lyn) men veldig sjelden vel og merke. Tror dette ordner seg når jeg får koblet meg opp og lastet ned de siste driverne og NVIDIA R.I.P for å få rensket bort gamle driver helt og holdent. Er forøvrig stor fornøyd med kortet, men vær obs på at vifta ikke er så fet som på bildet. Den som fulgte med min er laget av gjennomsiktig plast med røde, blå, og grønne lysdioder i, "bæælharry" :sick: spør du meg men..

EDIT: skrivefeil

Endret av BlondGod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...