Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få forhold/sex?


Gjest ecb75...ea5

Anbefalte innlegg

Gjest ecb75...ea5

Jeg vet ikke hvorfor men jeg vet ikke hvordan man får forhold og sex hvis man er mann?

Jeg er 20 år gammel og aldri hatt forhold eller sex. Det ser ut som de to tingene er vanlige men jeg er vel ikke bra nok da. Må man gjøre noe spesielt for å få de tingene?

Anonymous poster hash: ecb75...ea5

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vær en person man har lyst til å henge med. En person man kan stole på i vanskelige stunder. En person som tåler at man har en dårlig dag. En person som har interesser, ambisjoner, god personlig hygiene, sosial intelligens, emosjonell intelligens.

 

Hva er det som gjør deg interessert i en annen person? Det har ikke noe å si om man er mann eller dame. En kul person man vil tilbringe livet med er essensen uansett.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 068a7...754

Finn en arena der du har en eller flere felles interesser med andre. Å ta utgangspunkt i en felles interesse kan være en god start.

Prøv dating-apper.

Vis interesse, sett av tid til å bli kjent med den andre. Og la den andre få snakke MINST like mye om seg selv, som du snakker om deg selv.

Selv var jeg 21 før jeg fikk min første kjæreste, og det uten godt utseende, uten selvtillit og uten sterkt personlighet og alt sånt. Det gikk skeis, men det ga meg i alle fall noen erfaringer. Er du heldig, så blir det langvarig med den første du får ordentlig kontakt med, men ikke regn med det. Går det skeis, så bruk det som en erfaring.
 

54 minutes ago, Locrin said:

Vær en person man har lyst til å henge med. En person man kan stole på i vanskelige stunder. En person som tåler at man har en dårlig dag. En person som har interesser, ambisjoner, god personlig hygiene, sosial intelligens, emosjonell intelligens.

Hva er det som gjør deg interessert i en annen person? Det har ikke noe å si om man er mann eller dame. En kul person man vil tilbringe livet med er essensen uansett.

Ikke lett å leve opp til alt dette. Noe må læres, som sosial og emosjonell intelligens. Ambisjoner går an å gjøre noe med.

Men det som MÅ være på plass, er interesser og god personlig hygiene. Uten interesser er man uinteressant og kjedelig. Man er nødt til å ha noe å gjøre, og prate om, sammen.

God hygiene må også følges opp, og er noenlunde lett dersom man ikke er dypt deprimert e.l.

Hår og klesstil går det an å få hjelp til av frisører og folk som jobber i klesbutikkene (noe i alle fall).

Også kan det være greit å være i noenlunde fysisk form dersom du har mulighet til det. Idrett alene kan jo være et utgangspunkt for BÅDE å bli kjent med folk, og å komme i form.

Lykke til! Selv har jeg vært separert i ett års tid, og skal teste dating-apper nå, så jeg har litt jeg skal lære jeg også nå.

Anonymous poster hash: 068a7...754

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...