nord Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 er det noen som enda spiller capitalism II? spiller nå og da online..planlegger og begynne igjen, for det er jo et genialt spill!
Stig_W Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 I utgangspunktet likte jeg også eneren best, men etter en del spilling på 2eren er jeg mer fornøyd med den. Spillet er meget bra, men det er litt for lett å finne idiotsikre inntektskilder slik at spillet ikke byr på videre utfordringer....
Elyas Machera Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Niks spiller det ikke, usannsynlig at jeg skulle spille det, bare se på avataren min
Stig_W Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Niks spiller det ikke, usannsynlig at jeg skulle spille det, bare se på avataren min Tipper at Republic: The Revolution er mer din stil da...?!?
Stig_W Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Det er bra det spillet også.... Men Elyas, hvor ble det av din forrige Avatar? En liten søt Chocobo om jeg ikke husker helt feil.... skal si du har postet mye i Desember måned... du hadde mindre enn 100 poster i midten av Desember om jeg ikke er helt på jordet...
Elyas Machera Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Jepp, hadde 90 poster i begynnelsen av Desember, og nå har jeg over 500! Chocoboen kommer kanskje tilbake, nå er jo politikk og religion forumet stengt
Joachim_F Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 av og til, men likte faktisk best eneren. Samme her. Det vil si, Capitalism Plus er antakelig den beste versjonen, etter min mening. Men denne meningen kan jo komme litt av at selve gameplaymekanismene er så like i toeren at når jeg kjøpte det var jeg blitt litt lei gameplayet. Hadde spilt Capitalism Plus til døde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå