Gå til innhold

Gamerbabes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser nå heller at man går ut på byen å finner seg ei dame i stedet for å råtne foran PC'en hele tiden. Jeg ser det som et pluss når dama dreger meg bort i fra PC'en og ut blant folk.

Skrevet

Man kan jo snu om på flisa og spørre; Finnes det noen mannlige gamere som er skikkelige hunks da? Etter en tur på TG så kan det vel diskuteres hvor mange gutter der som kan skryte av sitt utseende...

Skrevet

Nicole er jo ganske lekker da? og imp er også ganske fin..spilte vel i Twisted.no før(eller ennå)

Værste er at jeg ikke spiller CS, og kan dette..someone plz kill me

Skrevet
Dette er totalt begredelig synes jeg.

Greit nok at man diskuterer om det er jenter som spiller spill eller ikke, men basert på mange av innleggene i denne tråden virker det som at kun damer som er FINE og spiller spill er tema. Det er for dustete.

Når pokker ble jentene opptatt av kjekke gutter som spiller spill, eller for den saks skyld...gutter opptatt av kjekke gutter som spiller spill?

Det spiller da pokker meg ingen rolle hvordan man ser ut hvis man bruker tid på dataspill!

Skjerping...og dere lurer på hvorfor så få jenter lokkes til spill...ja dere kan jo lure med slike holdninger.

Vi snakker om Gamerbabes, "babe" er en fin jente :devil:

Skrevet

Jeg kjenner ei fin Blondine som er ganske hekta på Battlefield 1942 og CS. Men hu spiller mange andre spill som Warcraft 3 osv også. Jeg bare digger d :D Vi skal forresten på LAN i vinterferien. Gøy at jeg slipper å sitte med bare gutter :)

Skrevet
Dette er totalt begredelig synes jeg.

Greit nok at man diskuterer om det er jenter som spiller spill eller ikke, men basert på mange av innleggene i denne tråden virker det som at kun damer som er FINE og spiller spill er tema. Det er for dustete.

Når pokker ble jentene opptatt av kjekke gutter som spiller spill, eller for den saks skyld...gutter opptatt av kjekke gutter som spiller spill?

Det spiller da pokker meg ingen rolle hvordan man ser ut hvis man bruker tid på dataspill!

Skjerping...og dere lurer på hvorfor så få jenter lokkes til spill...ja dere kan jo lure med slike holdninger.

Greit at du er kritisk, men denne tråden var kun ment humoristisk, det er ikke et emne jeg tar alvorlig.

Som du kanskje ser har jeg brukt denne: :p , for å understreke dette.

Skrevet

Vel, jeg går for Lena[sAINT], men jeg syns at det er bare teit å begynne med slike tråder, hvem er fin, hvem er sexy bla bla bla. Det er som om vi utgir oss for å være de såkalte "gamle nerdene" som noen ser på oss som. Kom igjen, vi er bedre enn dette, selv foretrekker jeg å finne ei babe og gjøre henne om til gamerbabe, det er så snæxi. :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...