Anita96 Skrevet 29. januar 2021 Skrevet 29. januar 2021 Hei! Er det noen som studerer odontologi i Polen eller i et annet land som vil komme med noen erfaringer?😊 Evt noen andre som vurderer Ã¥ søke, som vil ha noen Ã¥ diskutere dette med? Jeg selv har tenkt til Ã¥ søke til neste Ã¥r, men mÃ¥ bruke det neste Ã¥ret pÃ¥ Ã¥ ta opp noen realfag som jeg mangler. Â
William_S Skrevet 8. februar 2021 Skrevet 8. februar 2021 Jeg har ingen erfaring med Ã¥ studere dette bare sÃ¥ det er klart, men har litt erfaring med opptaksprosessen til medisinstudier der som nok ikke skiller seg sÃ¥ mye ut fra tannlegestudiet. Det bestÃ¥r som regel av en opptaksprøve med kjemi, biologi og fysikk, dette er ikke stort verre enn at man klarer Ã¥ lese seg til det pÃ¥ egenhÃ¥nd gitt at studiestedet har et slags pensum for prøven. Kan ogsÃ¥ være greit Ã¥ friske opp litt utregning av fysikkformler og lignende. Endte med at jeg kom inn , men jeg trakk meg pga coronasituasjonen. Leste i ettertid at de klarte Ã¥ ha to uker med fysisk undervisning i høst før de stengte ned. Man mÃ¥ nok pÃ¥ odontologi belage seg pÃ¥ 5 relativt harde Ã¥r med bÃ¥de sprÃ¥k og ja selvsagt odontologifaget. Fordelen er uansett at man blir autorisert tannlege i Norge etter endt utdanning uansett. Ser ogsÃ¥ ut som det er et litt dyrere studium i skolepenger stort sett enn medisinstudiet.Â
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå