music-pilot Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 (endret) Hei! Litt nostalgi nå, men tenkte jeg skulle spille cm 00/01. Installerte og gledet meg Problemet kom da jeg trykket "start nytt spill", i neste vindu står det "Det er ikke nok ledig minne til å opprette spillet. Vennligst frigjør mer minne og prøv igjen" At jeg er fri for minne har jeg vanskelig for å tro, sitter på 1 GB RAM. Sjekket i "Task Manager" og mem usage lå HELT på bunn, rikket seg ikke. Hva er da galt? Har prøvd med forskjellige oppdateringer. Endret 5. januar 2004 av music-pilot
lotto Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 jeg tror du bare kan spille den cm versjon med maks 512 ram ellernoe, husker ikke helt men.
Vooon Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 du kan jo ta en tur inn på sigames.com og laste ned den siste patchen. Eller spørre rundt på forumet der.
music-pilot Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Skrevet 5. januar 2004 Har prøvd med siste patchen (3.89), synes lotto's svar kan høres riktig ut. Gadd ikke registrere meg på cm forumet. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå