Gå til innhold

Ny Norsk Casemod Webshop lokalisert i Sandnes


Anbefalte innlegg

hehe.. er kanskje litt reklame aktig, men jeg har faktisk ingenting med den butikken å gjøre, ville bare komme med litt info til de som ikke viste om den. dette er faktisk min eneste konto her.. kjøpte det kabinettet brukt av evileddie som jeg kjenner fra LAN. jeg ble alvorlig lei av chieftech dragon kabinettet mitt som ble altfor stort å ta med på lan.. fikk det for en grei peng med cpu og katoder.. så jeg ville bare forklare meg. ;)

 

grunnen til at jeg bare har 2 poster.. er fordi jeg ikke har vært på forumet på evig så lenge.. og ikke har sett noe å poste for før nå..

 

så det så!! HA!!

 

 

;) ;) ;) ;) ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Too many connections in /hsphere/local/home/hcs-elec/hcs-electronics.no/catalog/includes/functions/database.php on line 19

Unable to connect to database server!

virka litt billig hele tingen.. :/ sida iallfall .. =O

Endret av nikk0
Lenke til kommentar

hmm.. du har vel kanskje rett der ja, men folka som jobber der er greie. har kjøpt noen småting der.(thumbscrews, kjølepaste, fangrill... etc etc..) jeg er ikke så sikker på hele opplegget, men jeg vet ihvertfall at de som jobber der har endel kompetanse. jeg bruker egentligt bare hcs fordi det er 5 min å gå hjemmenfra.. kjekt når du skal ha småting og slikt..

Lenke til kommentar
hmmmm, høres ikke bra ut :roll:  men til dere som ike fant db'en på viftene : har dere prøvd google=?

Man skal ikke trenge å google for å finne info om et produkt som er butikk selger.. du er teit hvis du tror det..

å herregud da, må du altid prøve å lage en diskusjon du? kanskje du burde tenke på at jeg kanskje ga et lite tips...

Lenke til kommentar
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Too many connections in /hsphere/local/home/hcs-elec/hcs-electronics.no/catalog/includes/functions/database.php on line 19

Unable to connect to database server!

virka litt billig hele tingen.. :/ sida iallfall .. =O

 

Typisk mysql-feil det der. Bruker å komme pga overbelastning. Så det kommer jo ann på om det er de som hoster siden selv, eller om de leier plass hos andre. Om de hoster selv, så er jeg enig det er drit, men de fleste webshopper leier av andre, så vi får vel la tvilen komme tiltalte til gode? *ler*

Lenke til kommentar
hehe.. er kanskje litt reklame aktig, men jeg har faktisk ingenting med den butikken å gjøre, ville bare komme med litt info til de som ikke viste om den. dette er faktisk min eneste konto her.. kjøpte det kabinettet brukt av evileddie som jeg kjenner fra LAN. jeg ble alvorlig lei av chieftech dragon kabinettet mitt som ble altfor stort å ta med på lan.. fikk det for en grei peng med cpu og katoder.. så jeg ville bare forklare meg. ;)

 

grunnen til at jeg bare har 2 poster.. er fordi jeg ikke har vært på forumet på evig så lenge.. og ikke har sett noe å poste for før nå..

 

så det så!! HA!!

 

 

;) ;) ;) ;) ;)

hmmm, når jeg går på home.no kontoen din og ser på pcen din, så er den skremmende lik evil-eddie sin!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...