Peders Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Når jeg trykker på fifa 2004 ikonet for å spille det for jeg opp denne meldingen: "FIFA 2004 requires at least 280MB of free swap file space. Please free space and re-run the game". Noen som vet hva problemet kan være?? Jeg har 12 GB ledig plass, så det kan ikke være det.. På forhånd takk for hjelpen!!!
Dʋgɢtung Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Hva har du satt som maks på swapfilen da? Står den på auto? Hvis den står på auto burde en restart fikse biffen
Peders Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Skrevet 4. januar 2004 Hva har du satt som maks på swapfilen da? Står den på auto? Hvis den står på auto burde en restart fikse biffen Jeg aner ikke hva swap filen er. Hvor finner jeg den?
Dʋgɢtung Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 I XP er det slik: Høyreklikk på Min datamaskin --> Egenskaper ---> Avansert ---> Ytelse ---> Avansert ---> helt på bunnen av dette vinduet ser du Virituelt minne. Inni denne ruten ser du hva det er satt til. Hvis du skal endre det trykker du på Endre og setter verdiene inni der. Vanligvis er det greit å ha den på 1,5x minnet du har fra før (dvs 384 hvis du har 256 (eller var det 2,5x? )). Uansett er det greit å ha den på auto:)
TST Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Elendig bruk av emnefelt, igjen. Les retningslinjene på nytt før du legger inn en tredje tråd om dette Peders. Advarsel gis og denne stenges.
Anbefalte innlegg