Gå til innhold

Fjell av nye brukere i PS5-leveringstråden


Anbefalte innlegg

I det siste har svartebørshaier fått mye oppmerksomhet i denne tråden.

Jeg skjønner at det er positivt med flere brukere på siden, men mange har åpenbart registert seg for å bruke forumet til å raske til seg en PS5, da det fra tid til annen varsles om konsollslipp.

Kunne vi gjort tråden utilgjengelig for profiler yngre enn, si en måned eller to samt besøkende?

Endret av Groundbreaking-Maize
En måned var kanskje litt lite. Tok med besøkende
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Groundbreaking-Maize skrev (1 time siden):

I det siste har svartebørshaier fått mye oppmerksomhet i denne tråden.

Jeg skjønner at det er positivt med flere brukere på siden, men mange har åpenbart registert seg for å bruke forumet til å raske til seg en PS5, da det fra tid til annen varsles om konsollslipp.

Kunne vi gjort tråden utilgjengelig for profiler yngre enn, si en måned eller to samt besøkende?

Voldsomt da, er du i slekt med Trump eller?  Jeg skjønner greia mot disse LH svina, men det er faktisk noen av oss ferske som har registrert seg for å høre med andre hva som er status på feks Coop bestillingen som vi venter på. Jeg satt selv i 2 timer og greide til slutt å trøkke gjennom en ordre på EN boks som siden har stått under behandling. Som flere nevner her så har du innsyn selv om du ikke er registrert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071
Groundbreaking-Maize skrev (1 time siden):

I det siste har svartebørshaier fått mye oppmerksomhet i denne tråden.

Jeg skjønner at det er positivt med flere brukere på siden, men mange har åpenbart registert seg for å bruke forumet til å raske til seg en PS5, da det fra tid til annen varsles om konsollslipp.

Kunne vi gjort tråden utilgjengelig for profiler yngre enn, si en måned eller to samt besøkende?

Hei! Vi kommer ikke til å stenge for tilgang til forumet eller enkelttråder for nyregistrerte. Det vil ramme alt for mange uskyldige som trenger hjelp eller ønsker å dele tips. Vi ønsker ellers at forumet skal være åpent for alle. Kjøp og salg er ikke tillatt på forumet, og dersom man oppdager det så kan man rapportere det til oss.

Lenke til kommentar
Øystein skrev (39 minutter siden):

Hei! Vi kommer ikke til å stenge for tilgang til forumet eller enkelttråder for nyregistrerte. Det vil ramme alt for mange uskyldige som trenger hjelp eller ønsker å dele tips. Vi ønsker ellers at forumet skal være åpent for alle. Kjøp og salg er ikke tillatt på forumet, og dersom man oppdager det så kan man rapportere det til oss.

"Lag en discordgruppe, hold dere unna tråden selv" Check.

Endret av Groundbreaking-Maize
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...