Gå til innhold

microplex - dyre på porto....?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er veldig dyrt å handle fra Microplex(vet ikke om det er deres skyld,Posten skal jo ha endel av penga),men til gjengjeld har de en helt utrolig bra service.Det som er snodig er at hvis du handler fra www.play.com (desverre bare spill og filmer) fra England,så får du varene levert GRATIS.Bestilte en film(Erik the viking)og fikk den levert for 9£(ca 120 kroner),mens Akers mic skulle ha nesten 300 inkl frakt.Teit?? Yepp..

Lenke til kommentar
er det meg eller har microplex ganske høy porto, 220kr på et kabinett på under 5kilo.... må jo betale nesten halvparten av kabinettets verdi i porto, er ikke det litt volsomt da?

Microplex er dyre på porto ja :(

 

Vet ikke hvorfor, kanskje det er pga forskjellige avtaler med posten elsn :roll:

 

Trengte en gang noen thumbsreews, spurte om det var mulig at jeg forhåndsbetale og de sende det i en konvolutt, men det gikk ikke pga vanlig Apost ikke var forsikret bra nok.

 

Men det skal visst være mulig å hente varer selv :thumbup:, tenker jeg bestiller noe neste gang jeg er i nærheten av sarpsborg :p

 

Post- og besøksadresse:

 

Microplex Norge AS

Trøskenveien 36

1708 Sarpsborg

 

Vi tar selvsagt mer enn gjerne imot besøk av kunder som ønsker å hente varene hos oss fremfor å få dem tilsendt via posten. Våre åpningstider for kundemottak er fra 10.00 - 14.00, men vi gjør oppmerksom på at vi ikke har produkter i utstilling og ikke har anledning til å demonstrere eller vise fram produkter uten at dette avtales på forhånd. 

 

Organisasjonsnummer:

 

974 785 390

 

Bank:

 

Gjensidige NOR Sparebank

Torggata 6

1707 Sarpsborg

 

Konto: 1090 21 18239

 

SWIFT: UBNONOKK 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...