Gå til innhold

Er det mange som bruker dual monitor ++


Kei

Anbefalte innlegg

Testet dual monitor for en liten tid siden og fytti det var andre saker det bruker det heletiden nå :cool: Er det mange som bruker dual monitor eller trippel eller flere? skulle bare gått an og sett Film med Dualm. er det noen spill til dualm?

 

;)

 

 

 

moderatoredit: emnefelt oppdatert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjører dual på "tumleboksen" hjemme, er litt allright når en driver med surfing, mail, mirc o.l. Personlig håper jeg Longhorn inneholder endel nyvinninger på dual/multimonitorsiden, det hadde vært fint med et system som klarte å f.eks kjøre et spill i et vindu mens mirc kunne tikke videre i det andre.

Lenke til kommentar

Jeg kjører dual, hadde en skjerm liggende fra forige pc også en dag så kom jeg på at man kan kjøre to. Så fyrte jeg opp den og sånn ble det.

 

Det er jo veldig behagelig, sitter med oDC og msn på den ene og opera ol. på den andre.

 

Det går ann og spille og sitter irc sammtidig, utingen ved dette er at du må kjøre i vindu-modus som bruker mer cpu ol.

 

Dette gjelder da ikke alle spill, men for eks. counter strike.

 

ergo :thumbup:

Lenke til kommentar

Ikke noe problem og se film over to skjermer ;)

 

Lenge siden jeg gjorde det, så husker ikke hvilket program jeg brukte... Kan hende det var BSplayer.

 

Uansett er det ganske uaktuelt for meg å sitte i en kontor stol og se på DivX'er :thumbdown: (Har hjemme-kino annlegg m/sub og projektor)

 

2 skjermer er sjeft :D Sparer til 17" eller 19" LCD, imellomtiden har jeg en 17"CRT, vurderer å skaffe en til og ha dual:D (gamle 17" får man jo omtrent gratis :))

 

Men 2 x LCD blir jo alt for dyrt :(

Endret av megavolt
Lenke til kommentar

Kan ikke leve uten dual/trippel.

Kjører 3 på filserver og 2 på main.

 

Orker bare ikke bytte mellom vinduer hele tiden, noe som er utrolig slitsomt og totalt unødvendig, om man bare legger ut litt penger for en dual løsning.

 

På main pc bruker jeg 19" lcd og 15" lcd.

På filserver bruker jeg |15|17|15| oppsett med crt.

Lenke til kommentar

Kanskje ett dumt spørsmål men hvilke skjermkort bruker dere når dere kjører dual? Ett kort med to skjermer eller to kort og to skjermer. Trodde jeg skulle få til å kjøre dual løsning på mitt nye radeon 9800 men den gang ei. Fikk bare klona desktopen på begge skjermene , ikke kjøre spill på ene og f.eks ie på andre.

Lenke til kommentar
Bruker du spesielt program da eller? Jeg ga opp når jeg måtte drive å flytte vinduer over til riktig skjerm hele tiden og det ble masse kluss med primary og secondary display. Ga bare opp og satte i gang å spille igjen. abstinens..he he

hei smyg deg innpå Display properties -> settings på Display velger du skjerm NR2 og så krysser du av Extend my windows desktop onto this monitor. :thumbup:

Lenke til kommentar
Flott kom akkurat til og tenke på at jeg har 2 ask DATA projectorer liggandes hva med og fyre disse i dual. skulle hatt 10 slike montert i taket i mitten av et rom WOW :)

Og dette er vel den eneste måten å få to "skjermer" helt inntil hverandre på :)

 

Jeg kjører dual monitor (17" LCD + 17" CRT), veldig fornøyd :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...