Afterburn Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Jeg har bygd en pc for en kamerat. problemet er at den har klikket ganske ofte. problemet er at når jeg stiller opp FSBèn så klikker en del dll filer. og når jeg da restarter kommer denne meldingen : Windows could not start beacuse the following file is missing or currupt \WINDOWS\system32\config\system noen smartinger som vet hva jeg kan gjøre for å fikse dette ? tar gjerne imot svar
thelootmaster Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Har fått samme problem hvis jeg har overklokket cpu'en. Det ser ut som at windows ikke klarer å lese filene sine lenger. Ja den påstår at den ikke finner filene, men de ligger der. Sett ned FSB, og prøv igjen...
Afterburn Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Skrevet 3. januar 2004 Takk for svar. Men det rare er at den skal stå på 166. men visst jeg stiller inn på 166 så kommer feilmeldingen. Jeg har bygget en akkurat lik pc til en annen nabo også, og den har det ikke hvert noe problemer med. Pcen har en gang hvert veldig varm kan dette være årsaken til problemet ? Prosessor type : amd athlon 2700+ Hovedkort : MSI tar gjerne imot flere svar
tmkaldheim Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Bar litt intresert i litt info hvilket MSI hk er det? Du kan jo prøve og formatere den
Afterburn Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Skrevet 3. januar 2004 Har prøvd alt mulig. Hovedkort : Mainboard Socket-A VIA KT600 ATX Audio LAN Raid SATA Retail, MS-6590/KT6 DELTA-LSR Jeg har hvert innom tanken på at dette kan skyldes prosessoren. I og med at den ble utsatt for en kraftig temperatur en gang. Og siden når jeg stiller ned FSBèn så virker den fint. Har snakket med de aller fleste inkludert psdata men ingen har noe peiling på det. Er det noen glupinger der ute som kan hjelpe meg ? Takker igjen for alle svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå