Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trådløs pc-tv overføring


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg lurer på om det finnes noe på markedet som gjør slik at jeg kan se/høre på filmer/mp3 fra min PC til TV'n i stua?

 

Det er så langt mellom disse at jeg vil ikke legge kabel, så en trådløs løsning er det beste, men jeg sliter med å finne noe...

 

Tro hva det event. koster... sikkert kjempedyrt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

denne har ingenting med drivere eller codecer å gjøre... den kobles mellom pc'n og skjermen, og converterer vga-signalet til vga(tv-pal)... altså; alt du ser på pc-skjermen, viser på tv'n.... men en gammel p3 800 (med stillegående vifter) i stua med trådløst tast/mus, tv-out og tp-kabel i et lekkert desktop-kabinett blir nesten like billig...

Lenke til kommentar

Hei jeg har en trust wireless a/v transmitter.. (en slik du ønsker) kjøpte på komplett, men de selger den ikke lenger. jeg bruker den til å overføre signaler fra parabolen til tv'en, i og med at jeg har tv på soverommet og i stua, og ville ha parabol begge plasser uten masse kabler. Den kan brukes fra pc - tv også. Men det har jeg ikke testet, men bildekvaliteten på parabol-tv er upåklagelig. :D

Endret av Becks69
Lenke til kommentar

Hei..

 

Er du glad i å spille også så gå til innkjøp av en modifisert X-box!!

 

Jeg kjører ikke trådløs men med denne http://www.telenor-tt.com/nyhet.asp?ID=18 feks så kan du jo det. (Finnes sikkert noe bedre..)

 

Jeg streamer ALT fra pc'en min. Musikk, filmer,radio, bilder osv... Vet ikke hvor stor fart det trengs med trådløs men med kabel så virker det 100%!!

 

Med ekstra AV kabel på boxen så får du genial lyd og bilde også..

 

Det eneste jeg trenger å ha lagret på boxen er spillene da de tar for stor plass på pc'en. Kjøp gjerne med ekstra hd hvis du vil ha mange spill.

 

Xbox på http://www.digistore.no/storefront.php

Lenke til kommentar

Jeg har den som Sedsberg linket til.. Har brukt den litt og det for såvidt greit nok bilde. Sendte rundt 10m og gjennom en pipe, så det ødela nok litt av kvaliteten. Ikke DVD-kvalitet kan du si, men fullt på høyde med VHS ;)

 

Hvis du skal gjennom mange vegger så tror jeg enten du kan A: glemme det eller B: finne frem kabeltrommelen...

 

Lykke til!

 

Mvh.

Dings

Lenke til kommentar

Skal ikke gjennom så mye, bare en lettvegg i treverk. Det er vel 7-8 meter fra datamaskinen til TV'n.

 

Jeg vil ikke ha kabler. Jeg har en del kompiser som har stereo/data/tv/dvd/osv i stua med kabler overalt og det ser helt jævlig ut. Jeg liker å ha det mer ryddig :roll:

 

Etter at jeg fikk bredbånd er det så vidt jeg ser på TV. Jeg laster ned alt på emule og ser på filmer/tv serier når det passer. Men det hadde vært fint å kunne sitte i sofaen å slappe av igjen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...