HEE Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 jepp topic sier det meste men ska gi en kort breef. jeg har et radeon 9700 pro (shappire)black PCB. fant Denne topicen og dette bildet jeg har akkurat samme "layout" på minne brikkene har EtronTech minne tror det er 2,8 ns ?? men betyr det at jeg kan modde mitt til noe bedre i så fall hva ? (ps: har ikke bruk for noe bedre ennå men kan være kjekt og vite!) håkon
consilium Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Tror ikke du kan gjøre det bedre annet enn å overklokke Men du kan forøvrig ta en titt på denne linken: http://www.ocfaq.com/softmod/faq.php
HEE Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Skrevet 3. januar 2004 takker for link men det sto faktisk ingen ting om mitt radeon 9700 pro shappire der da .
Alastor Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 (endret) Ikke bump. Nei, du kan ikke softmodde et 9700Pro til noe som helst. Eneste du kan gjøre er å legge inn en 9800Pro BIOS, men ytelsen vil være fullstendig lik et 9700Pro kort fordet. Så overklokk, overklokk og overklokk enda mer, eneste og beste måten å få mest mulig ut av kortet ditt. EDIT: Etter å ha lest den andre posten, så var det om 9800SE (Nedstrupede kort), som kunne softmoddes til 9800/Pro. De ville da ligne på kortet ditt for at dette skulle fungere. Den tråden hadde ikke noe ang. ditt kort. Endret 4. januar 2004 av Alastor
HEE Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Skrevet 4. januar 2004 Ikke bump. Nei, du kan ikke softmodde et 9700Pro til noe som helst. Eneste du kan gjøre er å legge inn en 9800Pro BIOS, men ytelsen vil være fullstendig lik et 9700Pro kort fordet. Så overklokk, overklokk og overklokk enda mer, eneste og beste måten å få mest mulig ut av kortet ditt. EDIT: Etter å ha lest den andre posten, så var det om 9800SE (Nedstrupede kort), som kunne softmoddes til 9800/Pro. De ville da ligne på kortet ditt for at dette skulle fungere. Den tråden hadde ikke noe ang. ditt kort. Takker Alastor for et "luggomt" svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå