Gå til innhold

Mod 9700Pro ?

HEE

Anbefalte innlegg

Skrevet

jepp topic sier det meste men ska gi en kort breef.

jeg har et radeon 9700 pro (shappire)black PCB.

fant Denne topicen

og dette bildet front.jpg jeg har akkurat samme "layout" på minne brikkene har EtronTech minne tror det er 2,8 ns ?? :ermm:

men betyr det at jeg kan modde mitt til noe bedre i så fall hva ?

(ps: har ikke bruk for noe bedre ennå men kan være kjekt og vite!)

håkon

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ikke bump.

Nei, du kan ikke softmodde et 9700Pro til noe som helst. Eneste du kan gjøre er å legge inn en 9800Pro BIOS, men ytelsen vil være fullstendig lik et 9700Pro kort fordet.

Så overklokk, overklokk og overklokk enda mer, eneste og beste måten å få mest mulig ut av kortet ditt.

EDIT: Etter å ha lest den andre posten, så var det om 9800SE (Nedstrupede kort), som kunne softmoddes til 9800/Pro. De ville da ligne på kortet ditt for at dette skulle fungere. Den tråden hadde ikke noe ang. ditt kort.

Endret av Alastor
Skrevet
Ikke bump.

Nei, du kan ikke softmodde et 9700Pro til noe som helst. Eneste du kan gjøre er å legge inn en 9800Pro BIOS, men ytelsen vil være fullstendig lik et 9700Pro kort fordet.

Så overklokk, overklokk og overklokk enda mer, eneste og beste måten å få mest mulig ut av kortet ditt.

EDIT: Etter å ha lest den andre posten, så var det om 9800SE (Nedstrupede kort), som kunne softmoddes til 9800/Pro. De ville da ligne på kortet ditt for at dette skulle fungere. Den tråden hadde ikke noe ang. ditt kort.

Takker Alastor for et "luggomt" svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...