Gå til innhold

seriøst problem i nfsu

andesam

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg spiller nsfu så vil for det første ikkr aa og af virke og bildet er helt svart nåe jeg spiller...har catalyst 3.10 nå, har også prøvd omega drivere (på catalyst 3.9). Dette virker som det skjer når jeg skrur på "motion blur" effekten.

Men kan det være at jeg trenger en patch eller noe sånn? i så fall hvor laster jeg ned den? (har søkt på googel ja..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten akkurat likt problem fikk jeg i dag, da jeg lastet ned og installerte patch v1.3. Fant ut at hvis jeg brukte NOS, samtidig som jeg hadde motion blur skrudd på - så ble hele skjermen svart.

Merkelig egentlig, siden jeg ikke hadde dette problemet i tidligere versjoner :ermm:

Skrevet
www.ea.com sine sider ?

men det er ikke noen steder man kan laste ned en patch som man kan installere manuelt, er det? Den patchen som ligger der (den som installerer seg via internett eksploreren), funker tydeligvis ikke på min data...(eller er ikke det patchen?).

Men kan noen gi en direkte link til patchen?

Skrevet (endret)
www.ea.com sine sider ?

men det er ikke noen steder man kan laste ned en patch som man kan installere manuelt, er det? Den patchen som ligger der (den som installerer seg via internett eksploreren), funker tydeligvis ikke på min data...(eller er ikke det patchen?).

Men kan noen gi en direkte link til patchen?

Finner ikke patchen jeg heller..

Endret av Shuttle
Skrevet

Det er bare å ta et søk her i forumet, eller i google så finner dere direkte linker gutter! Orker ikke å søke nå, men jeg hadde ingen veldig store problemer med å finne frem. :p

Skrevet
fikk lasta ned og installert patchen nå, men det hjalp ikke en dritt...

Hva i alle dager kan være problemet da?

http://www.nfs-planet.de/nfs7_patch.php?lang=eng

fant denne patcen,kor du fant den andre?

det er akkurat den patchen jeg installerte. Men det har alltid vært verjon 1.3.0 jeg har hatt, merka jeg, selv om jeg ikke (før i dag) har patch spillet....

Går det ann å "skru til bake" slike at jeg bare har nfsu 1.0.0? :dontgetit:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...