Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg spiller mye SNES og jeg mener det bare eksisterer ET spill, Zelda a link to the past. Har aldri spilt et bedre spill uansett plattform.!!!  :D  :D  :D

følgende samtale ble hørt hjemme hos meg tidlig på nittitallet etter ei natt med

heftig spill av "Zelda a link to the past"

kompisen, i telefon, til sjefen sin:

-Hei, jeg er syk, kan ikke komme på jobb idag jeg :blush:

Etter enda ei heftig natt med gaming og fremdeles ikke kommet halvveis i spillet;

-Hei syk i dag også jeg, forresten, jeg kommer ikke tilbake i det hele tatt jeg :green:

:thumbs:

Endret av ronndi
Skrevet

Mega Man 1-3 var sjef, Mario Spillene, Zelda spillene, Final Fantasy spillene, Kid Icarus var helt konge, Castlevania, Blaster Master.... ahh, så mange bra spill....!

Skrevet
Det beste Nintendo spillet må være Double & Dragon I og II.

Nr III var skikkelig dårlig nesten umulig å fulføre.

Enig! Bedre Nintendo spill skal du lete lenge etter!

Skrevet
Hei jeg spiller Nintendo fortsatt og selfølgelig spiller jeg Supermario 3, det er vell det beste spille på nintendo :thumbs: , spiller dere fortsatt nintendo? hvordan spill?

jada! :p

i jula fant jeg fram Supernintendoen og spillte supermario(allstars)

kom meg ganske langt på Supermario :thumbs: 3

Skrevet
[quote]Jeg spiller mye SNES og jeg mener det bare eksisterer ET spill, Zelda a link to the past. Har aldri spilt et bedre spill uansett plattform.!!!  [/quote]

Heeeelt enig, ingen plattform spill kan noensinne nærme seg noe så bra og gjennomtenkt som det :thumbs:

Men zelda ocarina of time var også jæææævla bra, men det ble ikke det samme når du fikk det third person wiev!
Skrevet

Super Mario serien blir flittig spilt..spillet som derimot får meg mest i nostalgi humør er Zelda: A Link to the Past. Hvorfor dette ikke kom på bonusdiscen til Gamecube er meg fortsatt helt ubegripelig!

Skrevet
Super Mario serien blir flittig spilt..spillet som derimot får meg mest i nostalgi humør er Zelda: A Link to the Past. Hvorfor dette ikke kom på bonusdiscen til Gamecube er meg fortsatt helt ubegripelig!

Fordi det kommer som i 4-player version med oppdatert grafikk under navnet Four Swords i en pakke med noen andre Zelda-multiplayer spill. De andre spillene er Navi's Tracker, som er et type party spill som går ut på å finne skatter før de andre eller noe, og Shadow Battle, som ingen vet hva er ennå.

Skrevet
Btw, for de som ikke har fått det med seg, Surreal64 (til X-Box) emulerer Nintendo 64 ganske så perfekt.

Nå er det vel bare Gamecube, PS2 og Dreamcast igjen. :)

Dreamcasten vil kanskje gå siden den bruker noen PC lignende komponenter og kjører på Windows operativ system, men du kan glemme at X-box er kraftig nok til å emulere Ps2 og GC.

Skrevet (endret)

Da jeg var liten hadde jeg også NES med spillene Super Mario Bros, Tetris og Nintendo World Cup. Litt senere solgte vi NES'en og kjøpte en modda SNES med spillet Robotrek (Genialt Spill!!). Også ble det en Nintendo 64 med Zelda og Mario. Etter det igjen, ble det PSX, og nå sitter jeg med en PS2! :thumbup:

Har lyst på Gamecube og Windwaker.. :yes:

(Post 400)

Endret av -razh0r-
Skrevet
Da jeg var liten hadde jeg også NES med spillene Super Mario Bros, Tetris og Nintendo World Cup. Litt senere solgte vi NES'en og kjøpte en modda SNES med spillet Robotrek (Genialt Spill!!). Også ble det en Nintendo 64 med Zelda og Mario. Etter det igjen, ble det PSX, og nå sitter jeg med en PS2! :thumbup:

Har lyst på Gamecube og Windwaker.. :yes:

(Post 400)

Hvis du har så lang historie med Nintendo så MÅ du vel nesten kjøpe Gamecube. Det satses masse av Nintendo nå på å tilfredstille slike som deg med masse retro og retro inspirerte utgivelser framover, og i tillegg så er det jo mange nye klassikere også. Wind Waker og Metroid Prime er de som det skrytes mest av(Og de er sinnsykt bra) men det er også masse andre nye Nintendo spill som ingen burde gå glipp av.

Skrevet
Spiller Super Mario Bros 3, Faxanadu og noen ganger World Cup Soccer. :yes:

Faxanadu ja, det var et spill jeg likte veldig godt jeg også. Kan fremdeles huske bakgrunnsmusikken fra Tree of Life området, sinnsyk plagsom i begynnelsen men den klistret seg til hjernen......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...