Gå til innhold

Anbefalt tempratur?


L(a)RS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Temp på CPU varierer utifra hvilken CPU du har :smile:

Så først må du fortelle oss hvilken CPU du har,,,

men sånn generelt så ligger en AMD duron på ca

30-40 grader og en AMD Athlon på 45-55 grader,,, alt ut i fra hvilken hvor god kjøling du har,,,

men som hovedregel så burde ikke en CPU overstige 60 grader ved full load,,,

Lenke til kommentar

Via Hardware Monitor er sikkert ett kurant program det, men jeg må ha ett som overvåker konstant(ligger i bakgrunnen). Den versjonen jeg har gjør ikke det, men du må ha den oppe hele tiden(en gammel versjon 2.04, men linken på Abit funker ikke).

 

Grunnen til at jeg må ha et prog som ligger i bakgrunnen er at jeg akkurat har kjøpt meg ny prosessor og vifta jeg har fra før er i minste laget.

 

--Men uanstett har jeg fått MBM til å fungere, en liten lesefeil gjorde at jeg trodde det ikke støtta hovedkortet. Får klare meg med det til jeg får ny vifte.

 

Uansett takk for all hjelp!!

Lenke til kommentar

jeg installerte "motherboard monitor" i går-og det fungerer helt topp på ABIT KT 7a!

men du må lese hjelpefila som følger med programmet om hvordan du setter opp overvåkningen.det er nemlig ikke bare og installere slik som VIA og tro at det funker med en gang-nei dette er et universalprogram som støtter masse hovedkort.og som selvfølgelig må man da inn og fortelle litt om hvilke sensorer man har og litt til..mail meg så skal jeg hjelpe deg eller ring for den saks skyld..

det er et meget godt program og du også får det til og virke.det viser helt rett temperatur også i tillegg til masse andre funksjoner.

med vennlig hilsen:

arnfinn tlf:76137355

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...