scoot Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Bytta ut IE med Mozilla Firebird, <3... Elsker mozilla, MEN jeg får ikke til java, jeg laster ned som det står.. Åpner en URL med java, f.eks: www.chat.no og så står det bare, "get the plugin" jeg gjør hva jeg blir bedt om.. Men java funker ikke.. Eller, det starter ikke Takk for hjelp ;
moesen Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Bruker du Linux? Debian? Isåfall kan du lese litt her.
scoot Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Skrevet 2. januar 2004 Bruker du Linux? Debian? Isåfall kan du lese litt her. Sitter her i Windass XP
Mawrick Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Prøv å lage en .reg fil med følgende informasjon: REGEDIT4 [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Mozilla\Mozilla Firebird] "GeckoVer"="1.0.1" [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Mozilla\Mozilla Firebird\bin] "PathToExe"="D:\\Internet\\MozillaFirebird\\MozillaFirebird.exe" [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Mozilla\Mozilla Firebird\Extensions] "Plugins"="D:\\Internet\\MozillaFirebird\\Plugins" "Components"="D:\\Internet\\MozillaFirebird\\Components" [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\mozilla.org\Mozilla] "CurrentVersion"="1.5" (pathene må du endre slik at de er riktige i forhold til hvor mozilla ligger på din maskin). Etter du har laget reg-filen dobbel klikk den slik at infoen blir lagt til i registry (pass på at filen ikke er lagret som en .txt) Last så ned java fra http://java.sun.com og installer det, da skal installeren finne mozilla... håper det går greit.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå