Gå til innhold

Minecraft - tilbake til gode tider.


Anbefalte innlegg

Jeg kom over en video her om dagen laget av youtuber Jschlatt, anbefaler alle å se den hvis man har spilt mye minecraft opp gjennom. (https://www.youtube.com/results?search_query=a+tribute+to+minecraft) Men han nevnte noe i den videoen som jeg ville ta opp med resten.

Alle kan si seg enig i at spillet har endret seg ekstremt siden deres lansering i 2009. Men noe Jschlatt nevnte i videoen er hvordan musikken i spillet aldri har endret seg. Det er jeg glad for. Jeg har selv ikke klart å finne tilbake til mine gamle verdener, og det er egentlig litt kjipt. Men jeg fant tilbake til C418 - Sweden, og kjente igjen melodiene med en gang. Det var egentlig ganske tårevått, men også veldig fint. Fordi man får med engang tilbake disse minnene fra når man var ung, gikk på barneskolen/ungdomsskolen og spilte i evigheter med gode venner som jeg nå ikke lenger har kontakt med.. Beklager hvis dette ble veldig klisje, men når en har brukt så mye tid på et spill som meg så blir det trist og se tilbake på de gode tidene. 

Gjerne hør på litt av musikken til C418, kanskje dere får litt flashbacks:)

Ha en fin kveld videre:) 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...