Gå til innhold

Hei og velkommen til min nye hobby !


Hveding

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen !


test22222222222222222.thumb.png.ff237fd5f5e5baf62b856504771e1b8b.png


I mai startet jeg noe nytt, noe jeg egentlig lenge har hatt lyst å prøve ut, men aldri hatt PC til det.
Startet nemmelig med streaming ! ? Stort sett så går det i streaming av spill så langt, men jeg er ganske ny innen dette, så med tiden blir det sikkert noe IRL streaming, evt fra jobb der jeg losser båter med truck, tror det kunne trekt litt oppmerksomhet. Da trenger jeg et setup for å ha tlf oppe, allerede prøvd dette med å tape fast tlf på en vettig måte, slik at jeg kunne lese chat når jeg hadde tid.. Kun gjort det en gang så langt, men tanken er at IRL stream kanskje blir mer aktuelt i framtiden. Pr nå er jeg helt fersk med streaming, men jeg tenker jeg har lyst å prøve det ut, da dette er noe jeg har hatt lyst til å prøve.

Nå for tiden går det i Call Of Duty Modern Warfare, Warzone og Multiplayer, også noe PUBG.
COD Black Ops er nå på vei, er også et spill jeg blir å spille en del, samt Assassins Creed Valhalla ?

Dette lar jeg gå under hobby, da dette er det jeg bruker min "egentid" på.
Jeg er en familiemann på 29 år, to barn og samboer, så meste og nesten all tid går til familie og jobb, deretter når jeg har tid presser jeg inn streaming !
Kan forvente at jeg streamer minst 3 ganger i uken, ofte mer når fruen jobber nattevakt.
Hvis du ønsker følge bli med på ferden eller bare sjekke ut hvordan hele opplegget ser ut, kom innom streamen å sjekk det ut ! ?

Twitch: Norsestreamer
Instagran: Norsestreamer

Hvis du har vært innom, kom tilbake hit å gi en tilbakemelding på hva som var bra og ikke bra hvis dere orker ! Det blir satt pris på !!!☺️
Kom gjerne med forslag til evt forbedringer jeg kan gjøre, smarte ting man kan gjøre med en stream for å trekke mer oppmerksomhet, for det er jo akkurat det streaming går ut på, å få seere, vise frem og være en entertainer av et eller annet slag.

Hvis du har kommet så langt, så takker jeg for oppmerksomheten å håper du får en fantastisk dag, uansett når du måtte lese dette !


(har lese og skrivevansker, så derfor det oppstår litt knotete skriving her og der)


Mvh Patrick !

Endret av Hveding
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...