div_ Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 (endret) dette er linken til "mappa" jeg kopiere "dbx" filene til en mappe om jeg formaterer pc og installerer windows på nytt, og paster disse filene inn på rett område, vil jeg fortsatt hav innboks meldinger ect der? dette er en windows me versjon, vil det fungere om jeg installerer xp og imprterer filene? +er adresse lista intakt også? path der jeg fant filene........ C:\WINDOWS\Application Data\Identities\{EE72E5F6-2C3D-48EF-VBB2-C3457F695YY4}\Microsoft\Outlook Express\ Endret 2. januar 2004 av div_
Dʋgɢtung Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Det er ganske enkelt å ta backup av mappene i Outlook. Fil ---> Eksporter ---> til fil (*.pst)
div_ Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Skrevet 3. januar 2004 Åh? men med meldinger fikk jeg error:kan ikke eksportere feil under intialisering av MAPI?
Arctic Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Hvis dine .dbx filer (inbox, outbox, sent items osv) ligger under den path, så skal de funke som snus hvis du overskriver de som ligger der fra før. Det er en fordel og gjøre dette før du kobler på nett å leser eposten... Den MAPI erroren får jeg også hvis jeg går via export. Adresseboken må du ta vare på separat. Og den skal nok virke fint via export.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå