Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ikke mere Norton Internet Security Fra Telenor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det stemmer at Telenor ikke leverer NIS på 1 GB her er det kun Norton Antivirus du får med. Men på alle de andre pakkene får du med Security (slik har det også vært hele tiden). Så Telenor er ikke så kjip  :thumbs:

Har nå hatt ADSL fra telenor i over et år. I begynnelsen var NIS inkludert, men for noen måneder siden, ble det slutt. Da fikk jeg bare NAV.

 

Dette er på grunn av at jeg bare har 1 GB i måneden. Alle som har over 1GB i måneden får fremdeles NIS.

 

 

Telenor sier

Norton Internet Security 2003

 

Norton Internet Security er en komplett sikkerhetsløsning som beskytter PC-en mot alle vesentlige trusler på Internett. Programvaren gir også barna bedre trygghet på Internett.

 

Alle Online Total-, Jubileumspakke- og ADSL-kunder (ikke inkludert i Online ADSL 1GB ) har tilgang til Norton Internet Security 2003.

 

Dersom Norton Internet Security ikke er inkludert i ditt abonnement, koster tjenesten kr 49,- per måned!

 

 

KILDE

Lenke til kommentar
Det stemmer at Telenor ikke leverer NIS på 1 GB her er det kun Norton Antivirus du får med. Men på alle de andre pakkene får du med Security (slik har det også vært hele tiden). Så Telenor er ikke så kjip   :thumbs:

Har nå hatt ADSL fra telenor i over et år. I begynnelsen var NIS inkludert, men for noen måneder siden, ble det slutt. Da fikk jeg bare NAV.

 

Dette er på grunn av at jeg bare har 1 GB i måneden. Alle som har over 1GB i måneden får fremdeles NIS.

 

 

Telenor sier

Norton Internet Security 2003

 

Norton Internet Security er en komplett sikkerhetsløsning som beskytter PC-en mot alle vesentlige trusler på Internett. Programvaren gir også barna bedre trygghet på Internett.

 

Alle Online Total-, Jubileumspakke- og ADSL-kunder (ikke inkludert i Online ADSL 1GB ) har tilgang til Norton Internet Security 2003.

 

Dersom Norton Internet Security ikke er inkludert i ditt abonnement, koster tjenesten kr 49,- per måned!

 

 

KILDE

Stemmer at vi får NIS, men som du sier så er det 2003....lisensen går ut 27/01/04

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...