Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Bluetooth høytaler. Choppy audio.


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en Klipsch the three høytaler. Når jeg leste reviews av denne leste jeg at det var flere tilkoblingsmuligheter. B.l.a aux, hvilket var hovedmomentet for meg. Etter erfaring hater jeg Bluetooth som overføringsteknologi.

Når jeg kom hjem fant jeg, til min overraskelse, ut at det er flere modeller som heter "Klipsch the three". Åpenbart dro jeg med meg hjem en versjon UTEN aux.

Så jeg er stuck med å bruke Bluetooth. Bluetooth blir som forventet ofte choppy, men Det har gått greit fordi jeg har kunnet kjøre Windows sin innebygde "troubleshooter" of Det fikser alltid audioen. Iallefall inntil nylig. Plutselig funker det ikke lenger. Jeg regner med at det har vært en oppdatering eller noe sånt. Jeg har iallefall installert de nyeste Bluetooth drivere fra intel til maskinen, men det gjorde vondt verre. Nå har jeg trøbbel med f.eks Xbox kontrollere og Bluetooth tastatur som nå jevnlig må removes og re-paires i tillegg til choppy audio.

Prosjektorens Bluetooth speakers har ingen choppy audio of connecter som vanlig.

Når det gjelder Klipsch høytaleren har jeg åpenbart Reset to factory settings. Jeg kan ikke endre settings på denne. Jeg har fjernet alle audio enhancements men Jeg kan ikke spesifisere frequency osv.

 

Noen som har slitt med det samme og funnet en løsning?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...