Gå til innhold

"Hjelp" - opptakskrav og/eller nødvendige fag


Anbefalte innlegg

Hei, eg er ein 23 år gammal gut som har gått vg1 elektro, vg2 data og elektronikk, og vg3 dataelektronikar. Deretter vanlig lærling for å få fagbrev innan dataelektronikarfaget. Etter dette gjekk eg "Ettårig forkurs for 3-årig ingeniørutdanning og integrert masterstudium i teknologiske fag" ved høgskulen på vestlandet. Deretter begynte eg på 3-årig bachelor som dataingeniør. Dette var ikkje noko for meg, så no vurderar eg å sikte for psykologi eller bachelor i fysikk. Problemet mitt ligg i at eg uansett må ha generell studiekompetanse. Sidan eg har gått forkurs er det vel nokre fag eg slepp i generell studiekompetanse? Eg lurar også på om utdanninga mi ellers har noko erfaring/kompetanse som gjer at eg slepp noko innanfor påbygg. (Ønsker å ta faga så fort som mulig som privatist).

Eg har teke kontakt med rådgjevarar frå diverse skular, men det var visst litt usikkerhet hjå dei, og opplæringskontoret har vert veldig treige å svare. (sikkert pga. sommerferien) Difor kjem eg her for å spør om råd.

Første gong eg legg ut noko på diskusjon.no så eg veit ikkje om eg bryt nokre reglar eller formaliteter, men det får eg nok vite hehe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...