F40 Skrevet 9. juli 2020 Skrevet 9. juli 2020 Hei! ? Jeg er ny til gruppen og ønsker å utvikle en virksomhet som ville være av interesse til dere. Her er noen få spørsmål som hadde hjulpet meg veldig med prosessen av å gjøre produktet så bra som mulig. Det er ikke nødvendig å svare på alle spørsmålene men det mer desto bedre! ? https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScXts5-NCRebyqpjKXhZUNGbB6MkxyQ2pCfXmHgeDxSj74wdw/viewform
F40 Skrevet 9. juli 2020 Forfatter Skrevet 9. juli 2020 11 minutes ago, Fleskefjeset said: Finn.no-konkurrent? Ikke helt... bare skriv inn mailen i formen så sender jeg informasjon når produktet er ferdig!
Gjest Sletttet+98134 Skrevet 9. juli 2020 Skrevet 9. juli 2020 Nei takk, vil heller vite hva jeg gir data til først.
F40 Skrevet 9. juli 2020 Forfatter Skrevet 9. juli 2020 2 minutes ago, Fleskefjeset said: Nei takk, vil heller vite hva jeg gir data til først. Ok no problem ?
F40 Skrevet 9. juli 2020 Forfatter Skrevet 9. juli 2020 3 minutes ago, Hanhijnn said: Enig med Fleskefjeset. Helt fint det! Det er bare generelle svar jeg er ute etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå