Gå til innhold

Vi sendte 20 millioner sms


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg ringt til dem jeg sedte meldig som ikke har fått dem til og ønsket dem godt nyttår! som stå på "venter" på smser mobilen! Jeg spurte dem om dem hadde fått meldingene av meg og det har dem ikke!

FA1 H..... +*%#¤ telenor :mad::angry::angry::mad::devil:

 

det har snart gått er døgn! :angry::mad:

Endret av kad
Lenke til kommentar
nyttårsaften 31,12,99 så var nettet så sprengt at viss du prøvde å ringe så fikk du bare feilmeldinger ;D

Prøver du å ringe da kjeder du deg utrolig... På tide å komme seg ut litt? :p

var ute ;D men jeg ville finne kjæresten min som var en eller anna plass på torget ;D hehe

Lenke til kommentar

Jeg fikk ingen meldinger klokken 24, ble selvsagt skuffet... Så sendte jeg en del meldinger og fikk ikke svar da heller.. enda mer skuffelse.. Da var det greit å få 23 meldinger litt etter klokken 3 om natta :p

 

25 prosent mer en i fjor... :w00t:

Endret av cnil
Lenke til kommentar
Nå har jeg ringt til dem jeg sedte meldig som ikke har fått dem til og ønsket dem godt nyttår! som stå på "venter" på smser mobilen!  Jeg spurte dem om dem hadde fått meldingene av meg og det har dem ikke!

FA1 H..... +*%#¤ telenor    :mad:  :angry:  :angry:  :mad:  :devil:

 

det har snart gått er døgn!  :angry:  :mad:

Nå må du roe deg ned ludvig. Tror du vennene dine slutter å være med deg fordi de ikke får en SMS på nyttårsaften? Det finnes da mye annet her i verden du heller kan irritere deg over enn dette. Ringe rundt og høre om folk har fått meldingen. Meningen med SMS er jo at det brukes til meldinger som er så lite viktige at du ikke trenger bekreftelse på om de har fått meldingen. Ring neste år heller, så er du sikker på at kompisene dine har forstått og vedtatt at du ønsker dem ett godt nytt år.

Endret av Egilegil
Lenke til kommentar
Nå må du roe deg ned ludvig. Tror du vennene dine slutter å være med deg fordi de ikke får en SMS på nyttårsaften? Det finnes da mye annet her i verden du heller kan irritere deg over enn dette. Ringe rundt og høre om folk har fått meldingen. Meningen med SMS er jo at det brukes til meldinger som er så lite viktige at du ikke trenger bekreftelse på om de har fått meldingen. Ring neste år heller, så er du sikker på at kompisene dine har forstått og vedtatt at du ønsker dem ett godt nytt år.

Jeg veit ikke hvor du har fått det fra at meldinger skal brukes til mindre viktige ting. men det er dit valg ;)

Ringte til noen ja! får å ønske dem godt nyttår og fikk bekreftet samtidig at dem ikke hadde fått meldingen jeg sendete!

Så jeg ringer ikke bare rundt får å høre om dem har fått meldingen jeg sendte

Jeg har kvitering på meldingene jeg sender for en bekreftelse og det er mitt valg :cool:

Jeg sendte meldiger pga at jeg kunne sparte tid! og kunne feste mer,drekka mer og være litt mer sosial med dem jeg var sammen med på nyttårsaften! :cool:

Neste år sender jeg meldingene dagen før!

Lenke til kommentar
Hvis vi sendte over 20 millioner sms, så må jo ALLE som har mobil i norge, gjennomsnittlig ha sendt nærmere 6 meldinger.

 

Er det andre enn meg som synes det høres litt mye ut?

Jeg tok utgangspunkt i at ca 3,5 millioner nordmenn har mobil.

Jau, enig med deg der.. hmmm..

 

Jeg sendte vel 3 sms meldinger og 1 mms som aldri har kommet fram men jeg fikk vel rundt 40-50 meldinger i tolv tiden.

Lenke til kommentar
Hvis vi sendte over 20 millioner sms, så må jo ALLE som har mobil i norge, gjennomsnittlig ha sendt nærmere 6 meldinger.

 

Er det andre enn meg som synes det høres litt mye ut?

Jeg tok utgangspunkt i at ca 3,5 millioner nordmenn har mobil.

Ei jeg kjenner sender ca. 130 meldinger om dagen! siste regningen sto det 4033 meldinger på en måned! jeg trodde ikke på henne til jeg fikk se regningen :scared::scared::scared: så hvor mange hun sendte i går! Det er sikker ikke få!

 

Så det er noen som trekker opp statestikken blant oss :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...