BolleKalle Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 (endret) Begynner seriøst å lure på hardware feil nå... Altså, prøver bruke usb2.0, har innstallert XP service pack1, chipsett drivere, alt av lumske usb drivere som ikke gjorde noen forskjell, sjekka bios (usb1.1+2.0) og banka hue i tastaturet gjentatte ganger. Får bare den kjepphøye meldinga fra XP, "Du har plugga inn en usb2.0 duppeditt i Usb1.1 port, vennligst spis en bolle" Når jeg prøver å oppdatere driverne til usb-kontrollern til usb2.0 (enhanced) nekter den plent å finne noe som er bedre. Maskina mi sier jeg har XP SP1. Kan det hende jeg egentlig IKKE har SP1? HVA ER GALT ARRRGH Endret 31. desember 2003 av HeRbie
Jarmo Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 I maskinvarebehandling oppdaterer du USB> utvidet PCI til USB vertskontroller...
BolleKalle Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Skrevet 31. desember 2003 Dæven TUSEN takk (du fikk meg til å titte litt nøyere på hardware lista) *slår seg i hodet med tastatur*
Jarmo Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 Dæven TUSEN takk (du fikk meg til å titte litt nøyere på hardware lista)*slår seg i hodet med tastatur* Godt Nytt År til deg..... (snart)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå