1IB Skrevet 23. mai 2020 Skrevet 23. mai 2020 Noen anbefalinger av egnet kort? IKKE interresert i spilling. Til billed redigering og videredigering. Bruker ogå maskinen som bluray spiler/film streamer (HDMI ell chrome ultra). Totalt 3 skjermer, hvorav en4k ultra TV. Gjerne vifteløst om mulig. Er det noen kvalitetforskjell på film video skjermbilder? Eller er billigste like bra? (please, gi meg et konkret forslag, har gitt opp å google meg fram til et fornuftig valg...:P
L/\R~ Skrevet 23. mai 2020 Skrevet 23. mai 2020 Hva bruker du til å redigere? Hvis målet er å ha null lyd ville jeg gått for et litt kraftigere kort (hvor vifta ikke spinner før x belastning), hvis ikke trenger du etter all sannsynlighet ikke mer enn et GTX 1660. 1
1IB Skrevet 23. mai 2020 Forfatter Skrevet 23. mai 2020 Hmm så: https://www.komplett.no/product/1128393/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/asus-geforce-gtx-1650-phoenix# Holder ikke?
L/\R~ Skrevet 23. mai 2020 Skrevet 23. mai 2020 Holder garantert, og sikkert vel så det. Spørs helt på programmet hva det foretrekker, men antar at du er langt unna å trenge å bry deg om det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå