arni Skrevet 6. mars 2002 Skrevet 6. mars 2002 Når jeg starter opp maskinen får jeg en feilmelding. Attention 96K /118HZ Frequency is out of range Jeg har: Amd athlon t-bird Windows ME
Papirpose Skrevet 6. mars 2002 Skrevet 6. mars 2002 Det kan se ut som om refreshrate'n på skjermen er satt høyere enn skjermen din klarer. Gå inn i Safe mode og sett ned instillinga eller reinstall skjermkort-driverne.
arni Skrevet 6. mars 2002 Forfatter Skrevet 6. mars 2002 refreshrate'n står på ukjent Og hvordan reinstaller jeg skjermkort-driverne.
erikstein Skrevet 6. mars 2002 Skrevet 6. mars 2002 Jeg ville heller tro at det kan være en fordel å installere en driver til skjermen, hvis dette ikke er gjort. Å reinstall av skjermkort driver er enkelt. Slett den i enhetsbehandling, og start på nytt :razz: så installerer den driveren engang til.
arni Skrevet 6. mars 2002 Forfatter Skrevet 6. mars 2002 Jeg får ikke kommet inn på cd`en til skjermen og jeg har reinstalert skjermkortet. Men det funker ikke. Det har gått greit før(uten driver til skjermen). Forrige gang dette skjedde formaterte jeg. Begge gangene skjedde det etter å ha prøvd Diablo 2 LOD. [ Denne Melding var redigert av: arni på 2002-03-06 17:27 ]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå