Gå til innhold

Diablo 2 diskusjons- og handelstråd


Anbefalte innlegg

Her kan alt innen Diablo 2 spørres om. Involverer også handel og spørsmål om verdi på items.

Jeg kan en del om spillet, så jeg kan veilede innen en del forskjellige builds og characters, og kan legge noen lenker her til de mest nyttige sidene. Starter kun med én nå, kan hende jeg legger ut flere lenker etter hvert.

Får beklage at jeg bruker engelsk terminologi på tingene spillet, men føler det blir mest naturlig.

Arreat Summit, en veldig lett oversiktlig side med enkel informasjon: http://classic.battle.net/diablo2exp/items/

 

Endret av Taurean
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet det blir litt seint i sesongen å gå ut med handelsliste og behov, men jeg fikk ikke spilt noe særlig før ca 3 uker sida, og kun 2-3 uker inn i nye sesongen som var i desember 2019. Ny ladder-sesong kommer antageligvis tidlig-midt mai 2020, om ca 1 måned.

Foreløpig har jeg en bowzon level 62 og er på utkikk etter mid-range buer og annet gear. Jeg spiller kun ladder og kun hardcore. Realm Europe.

Har en del annet low-midrange greier på mules. Si fra om noen har noe liggende og trenger noe, så finner vi ut av det. Kan også rushe mot items, har dog kun en bowzon som løper veldig fort, ingen sorceress med teleport.

 

Er også på utkikk etter et spesifikt og annerledes ladder reset-lag. Si fra om noen er interessert.

Endret av Taurean
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ny ladder-reset satt til 5.Juni. Jeg skal prøve å være litt aktiv i hardcore ladder europe. Søker egentlig et lag, og har en eller to som kanskje er med, men om noen har lyst, bare skriv en melding. Laget skal bestå av 1-6 bowzons, 1 necromancer som skal skille og caste amplify damage, og clay golem og noen skeletons for skjold, og en paladin som skal skille might i begynnelsen, og fanaticism mot level 30, og kanskje litt salvation for all resist mot bosser. Jeg skal spille bowzon, har mye erfaring med dem.

Målet er å gjøre trygg og rolig fremgang .. ikke å runde spillet og lage "nigma" fortest mulig. Laget varer så lenge det varer. For min del så spiller jeg gjerne en del rett etter reset, men kommer ikke til å spille 10 timer daglig. Kanskje 2-3-4 timer daglig, av og til. Dette finner vi ut av. Gjør ingenting om vi spiller litt solo eller i andre grupper i mellomtiden, så lenge vi prøver å samles og holde på denne idéen over tid.

Bowzon med høy critical strike, damage boost fra might, og amplify damage,  vil gjøre masse fysisk skade. Amp vil bryte alle fysisk immune monstre senere i spillet. Bowa skal også sette maks poeng i guided arrow fortest mulig. Noen få poeng i multiple shot i begynnelsen for å lette jobben mot monstergrupper.

Når bowzon's critical strike treffer en amp'd monster, så gjør man 4 x skade.. noe som fort utgjør veldig høy skade. Dette er veldig effektivt i hardcore, da man kan stå på trygg avstand med tanks foran (mercs, decoys, valkyries og clay golem) og gjøre god skade.

Når vi begynner å komme opp i level 30-40-50, så har vi snart 1-6 x (per amazon) høy level valkyrie også. Disse kan gjøre ganske god skade (igjen doblet med amplify damage) og er utmerkede tanks.

Har trua på dette oppsettet!

Endret av Taurean
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Burde ha skrevet dette litt tidligere, men serverne driver og resettes nå. Ny ladder-sesong på gang :) Hvis noen er interessert i å joine meg fra start, bare å skrive fra her. Har en liten gjeng fra facebook, men de er ikke tilgjengelige fra start. Hardcore europe. Kommer til å spiille bowazon. Tar gjerne necromancer, paladin og/eller andre bowazons med på laget.

Endret av Taurean
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...