Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Reserveløsning?


Anbefalte innlegg

Hei

For ca et år siden ble det slutt med meg og dama etter tre år sammen. Vi var i midten av 30 årene. Vi ble enige om å være venner, noe jeg tenkte kom til å gå greit siden vi var voksne. Jeg hadde det selvfølgelig tung i et par måneder, men det gikk seg til. Jeg syns det har vært hyggelig å være venner (ikke nære venner...), å synes det har vært gått greit.

Men etter hun har fått seg en ny mann, noe jeg synes er fint for henne, hører jeg ingenting fra henne lenger. Det som jeg synes er vondt er at jeg føler jeg har vært en slags reserveløsning. Er det noe folk fortsatt driver med i voksen alder?

Endret av Ano1234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 286e8...4f0

Det er da helt normalt at mennesker som får seg ny partner reduserer sosial kontakt med både nære og ikke fullt så nære venner. I tillegg er det vel på ingen måte normalt å holde kontakt med ekser med mindre man har barn sammen? 

Og hva mener du med at du har vært en reserveløsning? Dette er noe du må utdype hva du legger i det begrepet. 

Anonymous poster hash: 286e8...4f0

Lenke til kommentar

Tenkte som at hun har brukt en som meg til å falle tilbake på hvis ikke planene hennes gikk hennes vei.

Har opplevd noe av det samme før, men det var liksom tidlig i 20 åra, så tenkte det var litt annerledes. Den gangen tok det ikke lang tid før det tikka inn en melding hvis det nye forholdet gikk i vasken. Utrolig hvor mye tid hun brukte på å få min oppmerksomhet, men jeg bare ga faen ?

Endret av Ano1234
Lenke til kommentar
Gjest 286e8...4f0
Ano1234 skrev (45 minutter siden):

, men jeg bare ga faen 

?

Foreslår du gjør det nå og. Hvorfor skal du drive å spekulere om dette? Bortkasta. 

Anonymous poster hash: 286e8...4f0

Lenke til kommentar

Det er ikke normalt for meg å ha kontakt med ekser. Det er kun én eks hvor vi fortsatte som knullevenner inntil vi fant noen nye. Ellers har jeg vært kjapp med å slette ekser fra kontaktlister osv.

Kun siste eks har jeg kontakt med, men det er bare fordi jeg ettersom vi har barn sammen. Annet enn det har jeg null interesse av kontakt med henne.  Jeg tror det er det vanlige mhht ekser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...