jic Skrevet 30. desember 2003 Skrevet 30. desember 2003 <? $connection = mysql_connect("$hostname" , "$user" , "$pass"); $db = mysql_select_db($dbase , $connection); $henta= mysql_query("SELECT * FROM post WHERE id='$id' "); while($get=mysql_fetch_array($henta)){ ?> <table cellSpacing="0" cellPadding="0" width="100%" id="table1" border="1"> <tr> <td bgColor="#d7e3ed" colSpan="3"> Emne<? echo " $get[topic]"; ?>:</td> <td></td> </tr> <tr bgColor="#eeeeee"> <td solid" width="20%" height="30"> Forfatter<? echo " $get[username]"; ?>:</td> <td width="50%"> Dato<? echo " $get[date]"; ?>:</td> <td align="right" width="30%"> </td> </tr> <tr> <td style=" 1px solid; BORDER-BOTTOM: #6699cc 1px solid" vAlign="top" width="20%" height="100"> </td> <td vAlign="top" width="80%" colSpan="2"><? echo " $get[post2]"; ?></td> </tr> <? $faisal= mysql_query("SELECT * FROM forumsvar where topic='$topic' "); while($get=mysql_fetch_array($faisal)){ ?> <tr> <td bgColor="#d7e3ed" colSpan="3">Emne<? echo " $get[topic]"; ?>:</td> <td> </td> </tr> <tr bgColor="#eeeeee"> <td width="20%" height="30"> Svar av:<? echo " $get[username]"; ?></td> <td width="50%">Dato<? echo " $get[date]"; ?>:</td> <td align="right" width="30%"> </td> </tr> <tr> <td " vAlign="top" width="20%" height="100"> </td> <td vAlign="top" width="80%" colSpan="2"><? echo " $get[answer]"; ?></td><tr></table><? } ?><? } ?> Jeg Det jeg trenger hjelp til er at. Hvis jeg f eks har kalt $topic for i øverste for. test så vil jeg at alle som har test i nedreste kommer etter hverandre, men det er bare ei som kommer med. Hva kan være grunnen.
???????? Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 Hvis jeg f eks har kalt $topic for i øverste for. test så vil jeg at alle som har test i nedreste kommer etter hverandre, men det er bare ei som kommer med. Hva mener du med "kalt $topic for i øverste"? du definerer ikke topic i det øverste code feltet.
Torbjørn Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 kanskje du trenger en $topic = $get['topic']; like etter øverste while?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå