Thorgrimator Skrevet 30. desember 2003 Skrevet 30. desember 2003 er det noen som kan forklare meg hvordan man kommer inn i echo base på det snøoppdraget????? Jeg har sittet fast der lenge nå....
Deidei Skrevet 30. desember 2003 Skrevet 30. desember 2003 Du må følge etter lysene. Litt før du kommer til basen (som er stengt) vil du komme over en bunkers med noen stormtroopere. Gå på baksiden av den og bruks lyssabelen til å slå deg igjennom gitteret. Så er du inne.
Asmodeus* Skrevet 30. desember 2003 Skrevet 30. desember 2003 tror det må være et av de mest geniale linkespillene, hvis du spiller 5vs5 og det ene laget er dark sidere så blir det balsam for sjelen
Deidei Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 Vet, spillte det på et lan, jeg herjet der! Gøy med lag, håper det blir nytt lan snart.
Darth Godo Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Hva med det brettet hvor en er tatt til fange, og må bryte seg ut av en celle... har fartet rundt overalt på det brettet og finner ingen vei ut, og ikke har jeg lightsaber heller...
Gelu Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 *spoiler* du må finne en stationary gun og skyte hull i veggen framfor den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå