Gå til innhold

Splitte strømkabel


Anbefalte innlegg

Hei! Regner med her en noen kloke hoder som kan hjelpe meg med et prosjekt? Jeg skal henge et TV i en skinne som skal gå over taket i et lite rom, for å ha mulighet til å flytte enkelt på det. Alt etter som hvor jeg er i rommet. Her er det snakk om et gjesterom med en tredemølle og romaskin, så ideén er å kunne bruke TVet fra begge treningsapparatene og sengen. På den ene veggen som hadde egnet seg er det vindu fra gulv til tak, så da tenker jeg at dette er et fint prosjekt i desse tider. Jeg har egentlig tenkt ut alt, men vil dobbelsjekke med noen som er smartere enn meg. På baksiden av TVet skal jeg henge en Apple TV (Jeg vet det finnes gode Smart TVer som hadde gjort dette enklere, men jeg foretrekker å bruke en Apple TV), og for å gjøre dette enklest mulig med tanke på kabelhåndtering, så vil jeg bare bruke én strømkabel som jeg splitter på enden. Planen er å bare å splitte en C7-kabel og koble sammen med to tripple Wago-klemmer. 

Kanskje et dumt spørsmål for dere som kan dette, men jeg vil være på den sikre siden??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...