OKKOKK Skrevet 29. desember 2003 Skrevet 29. desember 2003 Hei Hei Jeg har lyst å gjøre noe nytt med Dreamcasten min og friske den opp litt Noen som vet hva jeg kan gjøre? Modde den?
Newt32 Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 Vel...du kan jo spraye den, som en av mine gale venner gjorde. Eller pynte den litt...som har blitt gjort med denne PS.
ace_ventuora Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 Vel...du kan jo spraye den, som en av mine gale venner gjorde. Eller pynte den litt...som har blitt gjort med denne PS. syke mannesker
ace_ventuora Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 Hei Hei Jeg har lyst å gjøre noe nytt med Dreamcasten min og friske den opp litt Noen som vet hva jeg kan gjøre? Modde den? legg inn et vindu, bruk enten uv- og uv reaktivt lys og ledningsamlinger. eller sett inn masse pynt fra microplex my fint der.
Elyas Machera Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Kast den, neida, pynt den med julepynt, litt sent da, men kult allikevel!
OKKOKK Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Skrevet 5. januar 2004 Men det jeg egentlig har lyst til er å forbedre ytelser/billedkvalitet og lignenede Noen som vet hvordan?
Timberland Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Du kan jo alltids kjøpe en vga boks til dreamcasten din, sjekk på Ebay. Tror ikke det skal ha noe å si at vga boksen selges i usa. Det er kanskje ikke direkte snakk om å øke billedkvaliteten, snarere å utnyttet den eksisterende på en bedre måte.
FredrikFtw Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Kast den, neida, pynt den med julepynt, litt sent da, men kult allikevel! Ja, jula varer jo helt til påske!
Matmoms Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Kast den, neida, pynt den med julepynt, litt sent da, men kult allikevel! Ja, jula varer jo helt til påske! Kan jo pynte den med noe påskepynt
Gizmokvakk Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Du kan jo ta en titt her. Hvis du ikke har 4 kontroller eller vmu er jo det en ide, ellers er det mange andre fete duppedingser til DC, som kastanjetter, fiskestenger, dansematte, pistol osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå