Gå til innhold

Nettverkskort får switch til å gå ned.


Anbefalte innlegg

Etter at eg bytta hovedkort/CPU i den stasjonære PC'n min oppdaga eg at Zyxel GS1900-8 HP-switchen eg har som kjerneswitch hadde slutta å virke. Onboard-NIC på hovedkortet er I219-V (det gamle hovedkortet hadde Realtek RTL8111F)

Alle lys på switchen var av, med unntak av powerlampa som blinka hurtig. 

Koplar eg frå nettverkskabelen til pc'n, så bootar switchen opp som normalt, og alt fungerer. 

Nettverkskortet i pc'n fungerer, for går eg utanom switchen og direkte til ISP, så fungerer alt fint. (får 500/500 på speedtest mot altibox, som er det eg skal ha)

Og, for å gjere det litt meir mystisk, går eg via ein "dum"  gigabit-switch mellom pc og zyxel GS1900-8, så fungerer det også. 

Den rapporterer då at den er på ein gigabit-connection, men farten er begrensa til 100megabit, ish. 

 

Eg har installert Intel PROSet Adapter Configuration Utility, og alt sjekkar ut på testar, inkludert kabeltesten. 

Eg har også testa kablane med eige testverktøy, og alle kablar sjekkar ut ok, og er CAT6.

 

Spørsmålet er om det er eit problem med Zyxel GS1900-switchen og dette nettverkskortet, sidan ein dum switch i mellom ser ut til å "løyse" problemet.

Er det nokon som har noko som helst tanke om kva det kan vere?

 

Eg har lenge hatt planar om å skifte den ut med ein Ubiquiti Unifi-switch, sidan resten av nettverket mitt er unifi-basert. Men har uansett behov for å bruke Zyxel-switchen til andre ting så det hadde vore greit om den var i orden...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tingo skrev (1 time siden):

har du prøvd flere porter på Zyxel switchen (for å utelukke at det er feil på en port)?

Ja, eg testa fleire portar, gjekk også direkte i switchen for å utelukke at det var feil på kabel mellom kontakten på kontoret og patchepunktet på «serverrommet».

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...