Gå til innhold

Talkmore mobilforsikring


Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg kjøpte mobil nylig i januar gjennom Talkmore nettbutikk med forsikring (Plussforsikring). Dessverre mistet jeg den på reise. Når jeg ringte talkmore, sier de de ikke finner noe forsikring registrert. Jeg skulle til å kjøpe ny mobil med forsikring, men på forsikring står det at jeg allerede har kjøpt forsikring fra før. Hva skal jeg gjøre da? Jeg har ringt Talkmore flere ganger og sagt at det ikke er kundens feil at de ikke har registrert det på systemet. Jeg har gjort det jeg skulle gjøre som en kunde. De sa de skulle dobbelsjekke igjen og ringe igjen. 

 

Kona mi kjøpte ny mobil med forsikring i går gjennom Talkmore nettbutikk men stod ingenting om forsikring på kvittering. Hun måtte ringe på forhånd og bestille kvittering på forsikring. Kona mi forsøkte å kjøpe ny mobil på nettbutikk igjen, bare for å sjekke om det samme står som med meg. Og det gjorde det. På forsikring står det at hun allerede har kjøpt forsikring. Så i mitt tilfelle er det ikke noe jeg har gjort feil, men Talkmore som ikke gjorde sin oppgave. Hva skal jeg gjøre hvis de fortsette å nekte at jeg har kjøpt forsikring?  

Screen Shot 2020-03-20 at 10.22.55 AM.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Da virker det jo som om du er dekket og kan få ny mobil gjennom forsikringen?

Den er gyldig i tre mnd etter kjøp og koster kr. 159 etter dette. Videre står det:

Ta kontakt med vår forsikringspartner Squaretrade på telefon: 21 49 20 59

Jeg ville kanskje ringt hit og forhørt meg.

Lenke til kommentar

jeg har ringt dem flere ganger i går og i dag. Snakket også med forsikringen de samarbeider med (Squaretrade). Det var ikke noe Squaretrade kunne gjøre og ba meg om å snakke med Talkmore. Tingen er at Talkmore rett og slett nekter at jeg har forsikringen og sa de ikke finner noe forsikring registrert på meg. Siden jeg ikke har fått noe forsikringsbevis fra de heller kan jeg ikke gjøre så mye enn å forklare. 

Med flere forsøk sa en av agenten at han skulle fikse og sende forsikringsbevis. Skulle fått i løpet av i dag men har ikke fått noe svar fra de ennå. Veldig skuffet over systemet deres altså! 

Lenke til kommentar

Ikke at det hjelper mot Talkmore, men har du sjekket om innboforsikringen eller reiseforsikringen din dekker dette? Min dekket knust iPhone nå med 1k egenandel. Mener den også dekket tap av tlf. Reiseforsikringen dekker det når jeg er på reise. Ekstraforsikringen til mobilselskapene er i mange tilfeller ikke nødvendig om en har greie innbo/reiseforsikringer fra før.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...