Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

NYTT EMNE; Vifte til AC skrangler!


Anbefalte innlegg

Første var det viften som begynte å lage ulyder. Når ja da slo av viften, forsvant den dunkingen. Da klarte jeg halvveis å lokalisere problemet. Noen som har hatt erfaringer med dette? Ev hva må gjøres?

 

Etterpå begynte det å komme en ulyd ved kjøring. Skrapelyder fra bremseskivene/hjulene!

 

hjelp!

 

oppdatering: Skrapelyd forsvant fra hjulet. Sannsynligvis har det vært en stein som kilte set mellom metallplaten og bremseskivene. Forsvant etter at vi rygget og kjørte fram ett par ganger.

 

Vifta lager fortsatt den bråkingen. Var en bekjent som mente det kunne være lageret til vifta eller noe. Nå har jeg slått av AC. Får ha den av inntil problemet er løst. ?

Endret av Sixstars
Ny problem
Lenke til kommentar
  • Gjest endret tittelen til Kaliber, eller hva skjer nå? Ulyd ved kjøring av bil
Videoannonse
Annonse

Fant ut at viften til AC var årsaken til ulyden. Vet ikke om det er det såkalte lageret eller om det er selve viften som må byttes.

Jeg finner ingen informasjon om dette lageret i vifterommet. Noen som vet hva det faktisk heter, eller hva jeg kan gjøre for å få ordnet det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...