Gå til innhold

Grei kombinasjon?


Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg ny data, og lurer på om dette er en god kombinasjon?

 

Hovedkort: Asus P4P800/DELUXE

Prosessor: Intel Pentium 4 2.8 GHz Boxed PC800

RAM: 2 x TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB m/Winbond 32M*8/16chip

DVD-spiller: Plextor DVD-spiller IDE 16x/48x

CD-brenner: Plextor CD-brenner IDE 52x/32x/52x

Kabinett: Sky Hawk PSR4698D7+W Miditower , Sølv

Hardisk: Maxtor DiamondMax Plus 9 160GB S-ATA S-ATA/150 8MB cache 7200RPM

Mus/tastatur: Logitech Cordless Desktop MX

 

Det jeg skal bruke PC'en til er webdesign, bildebehandling (Photoshop), vektor-grafikk (Flash), litt filmredigering og litt spill (CS osv.)

 

Si ifra hvis det er noe jeg bør endre på, eksta vifter, osv. men bra om du sier et bestemt produkt. Er ikke så god på det her :roll:. Er også opptatt av at den ikke bråker for mye! PS: skjermkort og skjerm har jeg fra før av...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan jo kjøpe MSI 875P Neo hovedkort.. det er det jeg har akkurat nå, og har lest mye bra om det mange plasser.. Det har mange gode funksjoner som 1GB LAN osv osv.. .. : :thumbs:

 

Hvilket skjermkort har du forresten?

Jeg har ikke skjermkort. Er ingen gamer, så tenkte at jeg kunne vente litt med det, eller?

Lenke til kommentar
Du kan jo kjøpe MSI 875P Neo hovedkort.. det er det jeg har akkurat nå, og har lest mye bra om det mange plasser.. Det har mange gode funksjoner som 1GB LAN osv osv.. .. : :thumbs:

 

Hvilket skjermkort har du forresten?

Jeg har ikke skjermkort. Er ingen gamer, så tenkte at jeg kunne vente litt med det, eller?

 

Nei, du må har skjermkort for å i det hele tatt få maskinen til å virke. Et råd til et skjermkort som sikker kommer til å passe deg er ATI Radeon 9200 eller 9600 (hvis du vil spille spill som Battlefield 1942 eller no sånt kjøp 9600)... De to er bra til dine needs.. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...