Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
10 minutes ago, SirOwen said:

Gir ordet "irriterende" en helt ny mening. Jeff burde selvsagt kvittet seg med henne long time ago.

Alltid artig når ho klikker på Larry, men ja, ho er irriterende. Har blitt mer irrelevant for hver sesong som har gått også. Vi kan slippe henne og Mocha Joe hvis det blir en sesong 11 om et par år. Kan bygge videre på karakteren til Vince Vaughn og ha så mye Richard Lewis med som mulig. Og Leon og Jeff selvsagt. Samt Ted Danson i små doser, utfyller Larry godt.

Endret av Ale-Fawk
Lenke til kommentar
1 minute ago, Ale-Fawk said:

Alltid artig når ho klikker på Larry, men ja, ho er irriterende. Har blitt mer irrelevant for hver sesong som har gått også. Vi kan slippe henne og Mocha Joe hvis det blir en sesong 11 om et par år. Kan bygge videre på karakteren til Vince Vaughn og ha så mye Richard Lewis med som mulig.

Agreed.

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (10 minutter siden):

Bare folk som driter penger betaler slike regninger. Skjer ingenting hvis man lar den gå i makuleringsmaskinen. Legen må isåfall bevise at han ikke gjorde annet arbeid i de 20 minuttene en slik konsultasjon skulle vare. Min fastlege sa nettopp dette til meg, etter jeg spurte hva det eventuelt ville koste å få en konsultasjon pr telefon, og hva som ville skje hvis jeg ikke rakk å svare når han ringte.

Fastlegen skulle dokumentere at han satt på rævva i 20 min? Livesending?

Lenke til kommentar
1 minute ago, Tyttebærtryne said:

Fastlegen skulle dokumentere at han satt på rævva i 20 min? Livesending?

Nemlig, derav ingen oppfølging og krav om å betale faktura. Disse fakturaer blir generert automatisk, og blir slettet når man forklarer situasjonen til legekontoret. Anbefaler deg å bytte til min fastlege hvis du opplever det motsatte.

Lenke til kommentar

Dette blir nesten dumt. Så det du sier er at en poliklinisk undersøkelse/kontroll på sykehus, eks. etter kneoperarsjon, ikke skal belastes vedkommende fordi det ikke er noen oppfølging siden pasienten ikke møter? Er du klar over hvor mange ressurser som blir "låst" på sykehus, og fastlegekontor, nettopp fordi pasienter ikke møter? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
10 minutes ago, Tyttebærtryne said:

Dette blir nesten dumt. Så det du sier er at en poliklinisk undersøkelse/kontroll på sykehus, eks. etter kneoperarsjon, ikke skal belastes vedkommende fordi det ikke er noen oppfølging siden pasienten ikke møter? Er du klar over hvor mange ressurser som blir "låst" på sykehus, og fastlegekontor, nettopp fordi pasienter ikke møter? 

Herregud, er du full? Her er det snakk om en telefonkonsultasjon!! Ikke avtale på sykehus (wtf??). Stråmannsargumentasjon kan du ta på VGD... Har selv glemt legetime hos fastlegen selv om jeg fikk påminnelse på sms dagen før. Skjedde ingenting. Om ikke annet, var vel kontoret "glad" for å hoppe over en pasient, da kunne de ta inn 15-20 minutter hvis de var forsinket, noe de stort sett er. 

Hvilke ressurser blir "låst" på fastlegekontoret hvis en "kunde" ikke dukker opp?

Du får ringe fastlegen min da vettu, og fortelle han at han bare farer med tull og fanteri. Jeezes..

Endret av SirOwen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg betalte regningen på 263 kr. nå. Venter fortsatt på regningen fra da jeg var på legevakta for to uker siden i posten. Rart den ikke har kommet. Vil få det unnagjort. Burde sendt det til meg på sms slik legekontoret gjorde.

Endret av Ale-Fawk
Lenke til kommentar
5 minutes ago, SirOwen said:

Da får du karmapoeng, om ikke annet. 

Kunne du ikke betale med kort på legevakta da du var der for to uker siden?

Betalingsmaskinen der var ødelagt. Så skulle få giro i posten uten gebyr. Usikker på hvor mye det ble på, sikkert 400 kr. eller noe.

Endret av Ale-Fawk
Lenke til kommentar
7 minutes ago, SirOwen said:

Tidligere skilte de ihvertfall mellom dag og kveld når det gjaldt satser, samt om du fikk medisin der eller ikke.

Fikk ikke noe medisin. Men var der vel rundt kl. 01:00. Så kanskje 500 kr. Aldri vært på legevakta tidligere. Heldigvis lite folk.

Kanskje en ide å logge inn på PasientSky for første gang. Hvem vet hva som står der.

Endret av Ale-Fawk
Lenke til kommentar

412 kroner skulle legevakta ha. Men står ikke noe betalingsinformasjon, så får vente på Postman Pat.

Nei, kunne laste ned fakturaen der.

Da var den betalt oxo. Så da legger jeg meg med god samvittighet og sweet karma incoming.

Endret av Ale-Fawk
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...