Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Biggus Dickus skrev (18 minutter siden):

Du behøver ikke prate i gåter her..

Hvem har fått deg til å strigråte ?

En som kanskje får deg utestengt for godt? Er det slik du ønsker å fremstå?  Skal det vinnes hver gang man skriver noe? Dessverre tror jeg du ikke vil ta gode råd når det gjelder din debatt-teknikk, det er få om noen som biter på den. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Feigheten ... og der var du borte. Tror du folk skal sove på det og få et nytt syn på det i morgen?

God natt

Bilderesultater for cute dogs gif

Endret av Stormoen33
Skrevet
SirOwen skrev (3 timer siden):

Møtte de både Burnley og Wolves i dag?

Det lendariske møbelbrannen skjedde etter en Wolves-kamp. Siden har stuegulvbrannene blitt tradisjon.

Skrevet
Just now, Granca said:

Det lendariske møbelbrannen skjedde etter en Wolves-kamp. Siden har stuegulvbrannene blitt tradisjon.

Ach so...da har jeg lært noe i dag også.

• Liker 1
Skrevet
Stormoen33 skrev (39 minutter siden):

En som kanskje får deg utestengt for godt? Er det slik du ønsker å fremstå?  Skal det vinnes hver gang man skriver noe? Dessverre tror jeg du ikke vil ta gode råd når det gjelder din debatt-teknikk, det er få om noen som biter på den. 

Har du sett på din egen debatt teknikk og skikk noen gang ? Og dårlige hersketeknikker og mannegråt..

Prøv det gutten..

Skrevet
Ale-Fawk skrev (4 minutter siden):

Virker som om SirOwen tror at livet bare er komfort og en dans på roser.

Det er direkte feil av ham! Det er kos, gøy og morsomt også.

Skrevet

Han gikk visst ned 25 kg på noen skarve måneder også. Men skriver hva han spiser i «hva spiser du i kveld»-tråden hver dag om de feteste matretter og desserter. For en fraud.

• Innsiktsfullt 1
Skrevet

Jeg vet , ssssssshhhhhhhhhhh

Granca skrev (2 minutter siden):

Det er direkte feil av ham! Det er kos, gøy og morsomt også.

Her må det være ravendes enig, helg er helg!

• Liker 1
Skrevet
Biggus Dickus skrev (24 minutter siden):

Har du sett på din egen debatt teknikk og skikk noen gang ? Og dårlige hersketeknikker og mannegråt..

Prøv det gutten..

Ja det har jeg, jeg snakker aldri ned noen slik du er veldig opptatt av. Hersketeknikker og mannegråt? Du tenker ikke at du svarer deg selv her ? Ingen vits i å be deg å prøve dette. Ingen vet jo hvem du er?

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...