Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Deila skrev (Akkurat nå):

Glemte å svare på denne visst, men jeg mistet dessverre min mor i veldig ung alder, Deng. Så det blir hjem til Pappa Deila og hans samboer ;) Blir stort selskap og full fest det.. 

Oida beklager det - tenkte ikke før jeg skrev.....

Skrevet
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Tungmetaller.

Ahh. Trodde det var plastikk som var havets store problem, vel og temperatur selvsagt. 

Vi greier virkelig å fucke det opp gjør vi ikke...Men dette høres ut som et fjordproblem.. Det er vel god krabbe i Øppna landskap?

Skrevet
Stormoen33 skrev (3 minutter siden):

Tungmetaller.

Ja, føsj. Eller Heavy Metal på engelsk. Selvsagt djevelens verk. Bør man ikke få i seg.

Skrevet
Stormoen33 skrev (6 minutter siden):

Har sittet noen ganger i 3-4 tida på natta med en ett-åring som ikke vil sove i en til to timer med babyshark. Jeg er preget for livet.

Jaja.. Snart er det en toåring som holder deg våken, så en treåring som løper fortere enn deg...Er da gøy :)

Skrevet
Granca skrev (Akkurat nå):

Jak. Selvsagt djevelens verk. Bør man ikke få i seg.

Heyy. Var frost her.. Savner du det ikke? Skøyte med skoene. Trenger ikke vannski.

Skrevet
keizersoze skrev (3 minutter siden):

fjord

Visste du forresten at Sotra ligger nøyaktig midt imellom Trondheim og et sted ute i havet? Utroligt!

• Liker 1
Skrevet
keizersoze skrev (1 minutt siden):

Heyy. Var frost her.. Savner du det ikke? Skøyte med skoene. Trenger ikke vannski.

Savner ingenting som har med utendørs vinter å gjøre her til lands.

Skrevet
Granca skrev (1 minutt siden):

Visste du forresten at Sotra ligger nøyaktig midt imellom Trondheim og et sted ute i havet? Utroligt!

Helt sinnsykt. Hadde trodd at det lå sånn ca der, men nøyaktig...Helt utrolig...Hvor dypt er det der da?

• Liker 1
Skrevet
keizersoze skrev (2 minutter siden):

Helt sinnsykt. Hadde trodd at det lå sånn ca der, men nøyaktig...Helt utrolig...Hvor dypt er det der da?

Det er det nok noen som vet. Tipper passe dypt for saltvann, fisk og skalldyr.

Skrevet
Granca skrev (Akkurat nå):

Det er det nok noen som vet. Tipper passe dypt for saltvann, fisk og skalldyr.

Sånn på sparket, så vil jeg jo anta at en havner vest for sørlandskysten et sted. Egersund kanskje?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...