Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Blåbanan skrev (1 minutt siden):

Jeg synes

Bare å finne et bilde på nettet, trykk på ''kopier bilde'', og lime inn her. Nesten det samme med videoer.
Et par mil foran vgd på dette området.

Skrevet
Granca skrev (1 minutt siden):

Bare å finne et bilde på nettet, trykk på ''kopier bilde'', og lime inn her. Nesten det samme med videoer.
Et par mil foran vgd på dette området.

Det er ikke virus jeg legger inn, slapp av. Hvis du ikke turte å trykke, se her: 

Skrevet
Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden):

Ikke rart du er rasende, det er jo en blå ballong. 

Ikke vær så pirkete. Er De Arne Bendixen?

Skrevet
Granca skrev (Akkurat nå):

Trodde da ikke det. Bare rasshøl som gjør sånt.

Flott at du ikke trodde det. :thumbs:

Den banantråden holder på å dø ut, og jeg prøver å holde liv i han. Stakkars banan-tråd. Bananen blir brun, som jeg sier.

Skrevet
Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden):

Pirkete, jeg? Bendiksen, om jeg må be. 

Ådne Bendixet var ikke saa opptatt af rettskrivning. Men var derimot særs rettskaffen av seg. Men det er en annen skååååååååååååål!

Skrevet
Granca skrev (1 minutt siden):

Da er den best.

Ikke bare best, men også mest sunn da. Om frukt får slike endringer i skallet, så er det fordi fruktens immunforsvar aktiveres, og da er de sunnest. 

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå):

Ikke bare best, men også mest sunn da. Om frukt får slike endringer i skallet, så er det fordi fruktens immunforsvar aktiveres, og da er de sunnest. 

Er Dem eksbert på "fagfeltet"?

Skrevet
TheIceman10 skrev (2 minutter siden):

Hvem er denne blå bananen? VGD´er?

Jeg er ikke VGD-er. Jeg bare lurte på hva man gjorde her, så ble jeg med i gjengen.

Jeg definerer meg som en blå banan. Jeg vet ikke hvordan jeg kom frem til det brukernavnet, men noe må jeg hete. Hmmm... Blåbanan, det passer bra! Jeg kommer aldri til å bytte brukernavn, da jeg liker navnet Blåbanan for godt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...