Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutes ago, dengelgen said:

Jeg gjorde nok dette stuntet da jeg var 8-9 år så det forklarer en del.

Det forklarer det meste, ja.

Kanskje du bare ville spare tid, slik at du kunne komme deg fort ut for å leke cowboy & indianer.

Skrevet
dengelgen skrev (3 minutter siden):

Du lever et hardt liv! 

Det blir neppe noe roligere nå som jeg bor i kollektiv heller. 

Skrevet
Deila skrev (4 minutter siden):

De var nå innom her for å hente en nøkkel til posten

Hvordan er det å sjekke opp nye damer (med flotte damestumper selvfølgelig) i disse tider?

Skrevet
dengelgen skrev (2 minutter siden):

Hvordan er det å sjekke opp nye damer (med flotte damestumper selvfølgelig) i disse tider?

Det er absolutt ikke umulig, men litt verre ute på byen fordi du har ikke lov til å reise deg fra bordet med mindre du skal på do. Du får ikke en gang lov til å bestille drikke i baren, og dansegulvene er stengt. 

Skrevet
Deila skrev (1 minutt siden):

du har ikke lov til å reise deg fra bordet med mindre du skal på do. Du får ikke en gang lov til å bestille drikke i baren, og dansegulvene er stengt. 

Dette må være Oslo-regler -ikke slik her og heller ikke i Nord-Norge der jeg var på ferie. Var ikke i nærheten av noe dansegulv (det skulle tatt seg ut!) men men, i prinsippet er det veldig ulike regler.

Skrevet (endret)
dengelgen skrev (Akkurat nå):

Dette må være Oslo-regler -ikke slik her og heller ikke i Nord-Norge der jeg var på ferie. Var ikke i nærheten av noe dansegulv (det skulle tatt seg ut!) men men, i prinsippet er det veldig ulike regler.

Det tviler jeg ikke på, men det gir jo mening at det er strengere i Oslo siden vi er flere mennesker også. Veldig strengt når det kommer til smittevern i Oslo fortsatt. Jeg jobber for eksempel bare på hjemmekontor enda, og undervisningen på skolen blir mye digitalt også til høsten. 

Endret av Deila
Skrevet (endret)
Deila skrev (8 minutter siden):

Det er absolutt ikke umulig, men litt verre ute på byen fordi du har ikke lov til å reise deg fra bordet med mindre du skal på do. Du får ikke en gang lov til å bestille drikke i baren, og dansegulvene er stengt. 

Er tafsing uglesett, eller det fritt frem bare man har hansker?

Endret av Granca
Skrevet
Granca skrev (Akkurat nå):

Er tafsing uglesett, eller det fritt frem bare man han hansker?

Elbow-titting må være lov! 

Skrevet
dengelgen skrev (Akkurat nå):

Elbow-titting må være lov! 

Tror det alltid er lov! Hvis ikke, så burde det være det.

Skrevet (endret)
Granca skrev (2 minutter siden):

Er tafsing uglesett, eller det fritt frem bare man har hansker?

Får bare beskjed om å sette seg ved bordet med en gang man reiser seg med mindre man skal på do. Har selv prøvd å gå bort til noen damer jeg kjente for å prate. Fikk beskjed av vektere om å sette meg ned ved bordet mitt med en gang. 

Endret av Deila
Skrevet
SirOwen skrev (1 minutt siden):

Går fint an å danse med sosial distanse

Kom til å tenke på Riverdance -er det på listen din?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...