RuneTh666 Skrevet 4. februar 2020 Skrevet 4. februar 2020 Jeg har ett jobbkort og ett privatkort i telefonen min (Galaxy S10). Er det noen måte å slå av jobbnr f.eks 1700 - 0700 på hverdager og hele helgen? Jeg bruker Tasker og der fant jeg en oppskrift på hvordan kunne gjøre men jeg fikk det ikke til å funke selv om jeg fulgte det steg for steg
RuneTh666 Skrevet 4. januar 2023 Forfatter Skrevet 4. januar 2023 Jeg prøver å puste liv i dette emnet igjen. Aner ikke om jeg har funnet tilbake til den kontoen jeg hadde når jeg skrev innlegget i 2020 men jeg tror og håper det 🙂 Jeg bruker fremdeles Tasker og Samsung men har S22 i steden for S10 som jeg hadde tilbake i 20
testus Skrevet 7. januar 2023 Skrevet 7. januar 2023 Kjell Olaf Winther skrev (3 timer siden): Bruk E-sim. Forklar. Kan det slåes av automatisk eller av på annen måte enn vanlig simkort?
Kjell Olaf Winther Skrevet 7. januar 2023 Skrevet 7. januar 2023 1 hour ago, testus said: Forklar. Kan det slåes av automatisk eller av på annen måte enn vanlig simkort? Ja, det styres i menyen. Jeg har bare en E-sim i min iPhone, dom har kapasitet for 8, hvorav to kan være aktivert samtidig. Snakk med Telenor eller Apple. Men regner med at nyere Samsung også kan gjøre dette.
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 9. januar 2023 Skrevet 9. januar 2023 RuneTh666 skrev (På 4.2.2020 den 22.10): Er det noen måte å slå av jobbnr f.eks 1700 - 0700 på hverdager og hele helgen? Har ikke mobilen støtte for dette, uten ekstra apper? Jeg har kun ett simkort i min Motorola, men den har mulighet i menyen for å styre når det enkelte simkortet skal brukes hvis man har to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå