Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Lav intetnetthastighet på PS4

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg opplever ekstremt lav intetnetthastighet på min PS4 etter siste systemoppdateringer. Har aldri hatt noe problem med Internettet på PS4 før. På mobil/pc har jeg 50 mbps på samme sted som playstation er. På Playstation får jeg kun 1,4 mbps. Hva kan jeg gjøre for å få raskt Internett på playsation igjen? 

Endret av Osteskive
Videoannonse
Annonse
Skrevet

PS4 støtter vel kun 2.4 GHz, og det er en krigssone da du og naboene dine sloss om den lille kapasiteten som er der. Svaret er kabel eller ps4 pro.

Skrevet
Rim skrev (12 minutter siden):

PS4 støtter vel kun 2.4 GHz, og det er en krigssone da du og naboene dine sloss om den lille kapasiteten som er der. Svaret er kabel eller ps4 pro.

PS4 støtter 5 Ghz så har ingenting med det å gjøre...

Skrevet

Er i studentleiligehten og der er det ikke 5ghz nettverk, men uansett skal det gå helt fint med 2,4 ghz nett. Men nå etter jul så har hastigheten blitt ubrukelig lav, mens pc og mobil fungerer utmerket akkurat som før

Skrevet

Prøvd kabel, får noe bedre, men ikke mye. 2-3 mpbs. 

Prøvde også 4g-deling fra mobilen og fikk da 19 mbps. MEN i spill opplevde jeg fortsatt mye lag. Fortnite gir kun noen få (2-7) kbps. Aldri vært slik før, så vet ikke hva jeg skal gjøre. 

• 4 uker senere...
Skrevet
On 1/23/2020 at 10:10 PM, Osteskive said:

Prøvd kabel, får noe bedre, men ikke mye. 2-3 mpbs.

Da er det ikke mye du får gjort annet enn å vente på en ny oppdatering som forhåpentligvis fikser hastigheten ¯\_(ツ)_/¯

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...