cyberho Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 tror skjermkortviften min har gitt seg..eller den er dårlig hvertfall , men uansett hva kommer flexi-data til å gjøre med skjemkortet når jeg leverer det inn? håper de ikke setter på en vifte med mye lyd.. noen med erfaringer?
Insomniac Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 mail de på forhånd og be de ha et nytt kort klart
cyberho Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Skrevet 28. desember 2003 konge... blir det samme kortet da eller ...kan jeg bli heldig?
lodott Skrevet 29. desember 2003 Skrevet 29. desember 2003 kan ALDRI tenke meg at du får et nytt kort bare fordi viften er gåen. Hvis ikke de reparerer selv vil de nok sende kortet til produsenten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå